Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Michaś (707)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
SHEERIF (513)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Robson (479)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Anna (476)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
RafciOo (174)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Zero (173)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Fenek (45)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
pczyż (8)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 
Arheros (5)
Sztuczki Vote_lcapSztuczki Voting_barSztuczki Vote_rcap 

Nasi przyjaciele :)



Sztuczki

4 posters

 :: Uniwersa :: Neuroshima

Go down

Sztuczki Empty Sztuczki

Pisanie  Michaś Sierpień 19th 2008, 22:32

Błyskawiczna reakcja (Percepcja +15 / Czujność +4)
Podczas każdego testu inicjatywy, możesz odjąć o jedno oczko od swego rzutu. Można pomyśleć, że to efekty uboczne ciągłego życia w strachu. Ale to z pewnością Ci nie zaszkodzi.

Precyzja
(Zręczność +16 / Dowolna broń palna +4)
Jedna z twoich broni, którą posiadasz potrafi zadać obrażenia krytyczne przy rzucie 1-3. Przy zdobyciu lub zakupie tej broni musisz określić przy MG, iż to właśnie ta broń. Wówczas stawiasz sobie krzyżyk przy Niej. Sztuczka traci znaczenie kiedy tracisz broń. Wtedy musisz od nowa wykupić tę sztuczkę...z tym, że tylko za 100PD)

(nie chce mi się pisać klimatycznych opisów)
Michaś
Michaś
Poziom 12
Poziom 12

Male
Virgo Goat
Exp : 707
SP : 866
Sława : 13

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Re: Sztuczki

Pisanie  Lavi Wrzesień 4th 2008, 00:12

Pocałunek Smoka
Wymagania: Zręczność +18, Akupunktura +5, igła
Opis: Słuchaj stary jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Siedzę sobie na werandzie, patrze a tu idzie taki mały skośno oki dziadziuś z laską prosząc się o ograbienie. Słysząc co niego o żółtych nawet do niego nie miałem zamiaru podejść. Pech chciał że nie każdy wie co oni potrafią, więc podszedł do niego taki duży szeroki neandertalczyk. Co ? Nie wiesz kto to? Nie ważne był duży. Chciał ograbić biednego dziadka z laską. Chwycił go za wszarz podniósł metr nad ziemie i powiedział z bliska 'Wyskakuj dziadek z forsy'. On tylko się uśmiechnął i dotknął go w kark. Nagle koleś upuścił go stojąc w bez ruchu pozwalając się dziadkowi ewakuować. Po niecałej minucie duży wykitował. Ile żeśmy się naszukali z miastem jak on go zabił to ino ja wiem. Jak się potem okazało koleś wbił mu małą igłę w kark a ten po prostu zalał się krwią i udusił. Od dziś nawet nie patrze na takich skośnych bo mnie jeszcze oczami zabiją.
Sposób działania: Postać po wbiciu odpowiedniej igły w kark i zdaniu Ch. T testu potrafi zabić kolesia w 30 sekund (atak za 3 segmenty). Przy Trudnym teście postać potrafi wyłączyć na dobre 5 min. daną część ciała by ta nie mogła się ruszać (atak za 2 segmenty). W walce test oczywiście skacze o 1 poziom w górę ale warto czasami próbować. Wyjęcie igły w pierwszym przypadku ratuje postać zadając jej jedynie 1 ciężką na każde 10s. Oczywiście do manewru potrzebne są najlepiej stalowe igły.

Igła tu, igłą tam
Wymagania: Zręczność +14, Akupunktura +3, igła
Opis: Kiedyś mój kumpel Billy oberwał w strzelaninie. Siedziałem próbując zatamować jego rany i uśmierzyć mu ból gdy nie wiadomo skąd pojawił się znajomy żółty dziadziuś z laską. Zaoferował że jeśli mu zapłacę to pomoże mu. Cóż byłem w ciężkiej sytuacji materialnej ale nie chciałem trafić kumpla więc się zgodziłem. Ten mały podszedł do niego wbił mu 3 igły tu i tam po czym wyciągnął łapę po zapłatę. Ja lekko zdziwiony i oburzony zarazem już miałem go wyzwać gdy Billy przestał krwawić i kwiczeć z bólu. Od tej pory próbuje się nauczyć tego triku, na razie bez skutecznie, poza tym Billy nie lubi jak go kują.
Sposób działania: Postać po względnych oględzinach i zlokalizowaniu ośrodka bólu, krwawienia jest w stanie zatamować krew zmniejszając w ten sam sposób utrudnienia postaci o całe 20% za każdą ciężka ranę jaką uśmierzy (Trudny test akupunktury / lekka, B.Trudny / ciężka). Tamowanie krwawienia wymaga trochę większej wprawy, szczególności jeśli jest to rana Krytyczna (Ch. Trudny test pozwala ustabilizować stan ofiary na kolejne 6 tur przedłużając jej tym samym okres przed śmiercią).
Lavi
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Gladiator - Sztuczki

Pisanie  Robson Sierpień 7th 2009, 21:38

Atomowe uderzenie
Wymagania: Budowa 16+, Broń ręczna 6+ lub Bijatyka 6+
Działanie: Akcja za 3 sukcesy. Jeśli przeciwnik się nie obroni przed ciosem, a w tej turze ma dodatkowe utrudnienie +30%, dostaje Krytyczną Ranę i pada na glebę. Osobno do wykupienia dla obu umiejętności.
Counterstrike
Wymagania: Zręczność 14+, Broń ręczna 3+ lub Bijatyka 3+
Działanie: Raz w trakcie walki możesz zamienić udaną obronę na cios zwrotny i w ten sposób przejąć
Inicjatywę. Siła zadanego ciosu zależy od ilości sukcesów. Należy wykupić osobno dla walki wręcz
i walki bronią.
Człowiek z żelaza
Wymagania: Budowa 12+, Odporność na bol 2+
Działanie: Utrudnienia wynikające z ran są mniejsze o -10%.
Nic straconego
Wymagania: Zręczność 16+, Morale 2+
Działanie: Każdy sukces w obronie niweluje jeden sukces przeciwnika w ataku, zmniejszając siłę ciosu
o stopień. Jeżeli przeciwnik wykorzystywał sztuczkę i po obniżeniu przestaje ona działać, sukcesy zamieniają się w zwykły cios.
Płatnerz
Wymagania: Spryt 14+, Zręczność 12+
Działanie: Zdając Trudny test Sprytu jesteś w stanie wykonać nietypowy pancerz z dostępnych
sobie części. Wygląd, zasady działania oraz pozostałe szczegóły określa MG.
Proszkiem w oczy!
Wymagania: Spryt 14+
Działanie: Po poświęceniu jednego udanego segmentu przeciwnik w całej kolejnej turze otrzyma
+30% do wszystkich testow. JeŜeli nie chcesz, aby ktoś zobaczył ten brudny trik, dodatkowo trzeba
zdać Bardzo trudny test Sprytu.
Salto
Wymagania: Zręczność 14+
Działanie: Pod koniec tury można po prostu wycofać się z walki i jeszcze raz rozpatrzyć Inicjatywę,
tak jak na początku starcia. Nie podziała to dwa razy na tego samego przeciwnika.
Speedy Gonzales
Wymagania: Zręczność 14+, Kondycja 2+
Działanie: Decyzję należy podjąć na początku tury przed rzutem 3k20. Podczas tej tury nie można
przejąć Inicjatywy, ale każda kość sukcesu dodaje przeciwnikowi +5% ze zmęczenia.
Strach ma wielkie oczy
Wymagania: Charakter 14+, Morale 4+
Działanie: Wykupuje się osobno dla maszyn i mutantów - podczas pierwszego spotkania z nowym
rodzajem postać nie musi wykonywać testu Morale (Lęk lub Strach).
Szczęśliwy los
Wymagania: Spryt 12+
Działanie: Raz w ciągu walki możesz przerzucić kość.
Wiedziałem, że to zrobisz
Wymagania: Postrzeganie emocji 5+
Działanie: Po zdaniu Trudnego testu Postrzegania emocji przed walką, obrona w samej walce jest łatwiejsza o -20%.
Wyczulenie
Wymagania: Spryt 12+, Broń ręczna 4+
Działanie: Przeciwnik w walce otrzymuje +10% utrudnienia.
Zbrojmistrz
Wymagania: Spryt 14+, Zręczność 12+, Broń ręczna 4+
Działanie: Zdając Trudny test Broni ręcznej jesteś w stanie wykonać nietypową broń z dostępnych sobie
części. Wygląd, zasady działania oraz pozostałe szczegóły określa MG.
Zorro
Wymagania: Broń ręczna 4+
Działanie: W trakcie walki działa ułatwienie -10%.
BIT BOY
Wymagania:
Zręczność 15+, Dowolna umiejętność z pakietu Walka Wręcz 4+
Opis: Widzisz tamtego gościa? Jest z Areny i przez pięć lat nie przegrał żadnej walki. Podobno, jak był mały, to chodził w nocy klepać gołymi rękami Croatsy, więc lepiej uważaj na niego, bo zrobi ci z dupy miazgę.
Działanie: Stary, twoi przeciwnicy woleliby tłuc się ze Stalową Policją niż z tobą. Jak zaczniesz wywijać czym tam masz pod ręką, to krew leje się na prawo i lewo, a i rany bolą jak jasna cholera. W walce jesteś jak Croats - stąd nazwa tej sztuczki. Twoje ciosy, zadane z wykorzystaniem walki wręcz, powodują dwa razy większe kary z ran niż normalnie.


Ostatnio zmieniony przez Robson dnia Lipiec 22nd 2012, 18:33, w całości zmieniany 2 razy
Robson
Robson
Poziom 10
Poziom 10

Male
Pisces Goat
Exp : 479
SP : 547
Sława : 3

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Re: Sztuczki

Pisanie  Lavi Sierpień 20th 2010, 18:09

Koszykarz
Wymagania: Zręczność +15, Percepcja +13, Bijatyka +5

Opis: oj, bracie z wami to nawet 2,5 metrowi murzyni nie chcą grać. Bo po pierwsze dla Ciebie Wrestling to to samo co koszykówka, a po drugie myślisz że zasady fair play to taki taniec latynoamerykański. Wasze mecze koszykówki są bardziej oblegane niż walki K1 w 2020. Nie wiem czy wy się wszyscy nie wychowaliście w klasztorze Shao-lin czy po prostu jesteście tak zgrani że choćby ich było ze 20 karków a was tylko 4 to i tak dostaną takie baty że im paski z dresu poodpadają.

Sposób działania: walcząc grupowo, walczycie jakbyście byli jednością. Każdy wasz atak jest jak dobrze prosperująca maszyną wojenna. Nikt nie uderza bez sensu odsłaniając plecy kolegi. Każdy uważa na swojego kompana by chronić go od ataku z tyłu. Gdy jest was co najmniej dwóch dostajecie bonus w obronie -30% za to że wasz kolega bezmyślnie nie odsłania waszych pleców. No bo jak ktoś wie że jego plecy są bezpieczne to walczy nie zważając na tyły i wali na całego do przodu.
Sposób działania 2: Jeśli np. to wy kogoś atakujecie i stoicie obaj w tą samą stronę, ramie w ramie atakując ilość wrogów nie przekraczającą waszej liczby + 3 to dostajecie taki sam bonus w ataku. Normalnie jak spartanie, każdy pomaga każdemu byle by tamci leżeli na deskach.

UWAGA!!! Postacie walcząc muszą być co najmniej 3 metry od siebie by bonus się liczył.
Dodatkowo obie postacie muszą mieć tę sztuczkę.

This is Sparta
Wymagania: Zręczność +15, Rzucanie +3, Broń ręczna +3, włócznia lub dzida

Opis: Dawno temu byli tacy wielcy wojownicy którzy samymi włóczniami wykosili Perskie armie w pień. Nie wiem czy wiesz ale każdy z nich rzucał nimi jak nie jeden olimpijczyk. Raz widziałem takiego gościa któremu ukradziono konia. Jeździec był już jakieś 50 metrów dalej ten tylko spojrzał, podrzucił sobie włócznie w ręce po czym wziął spory rozbieg i rzucił. Jakieś parę sekund potem koń wracał z złodziejem i włócznią wbitą w jego plecy. Myślałem że to koniec ale innym razem ten Indianiec podczas bójki w ciemnej alejce walczył tą włócznia jak jakiś aikidoka. Wiem że oni nie walczą kijami ale miało zabrzmieć epicko.

Sposób działania: Postać potrafi rzucać dwa razy dalej niż wynika to z jego budowy (tzn. 5m na każdy pkt. budowy) mimo że włócznia się do tego może nie nadawać. Od tak przyzwyczaił się że zawsze mu ją znosi na lewo przy końcowej fazie lotu. W trakcie walki bonus wynikający w obronie rośnie o +3 a atak o +2. Postać wymachuje tak tą włócznią że trzyma przeciwnika na dystans od siebie dobrze nie pozwalając mu do siebie podejść.
Atak za 3 segmenty: Rzut – postać bierze kilkumetrowy rozbieg by cisnąć dzidą na dwa razy większy dystans. Zasięg jak Pistolety z tym że maksymalny zasięg to Budowa pomnożona przez 5m. (np. BUD 15 * 5m = 60 m i tyle wynosi zasięg maksymalny danej postaci)


Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Listopad 5th 2010, 20:43, w całości zmieniany 1 raz
Lavi
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Re: Sztuczki

Pisanie  Michaś Listopad 5th 2010, 13:20

Odruch
Wymagania: dużo doświadczenia, zręczność na 17, wybrany rodzaj umiejętności na +6, percepcja +13, czujność +8.

Opis: Nie widziałem jeszcze czegoś takiego. Sądziłem, że tylko nieliczne jednostki potrafią się sporadycznie uchylić przed kulą, rzuconym nożem, strzałą, bełtem, czy choćby kopniakiem. Parę razy widziałem jak czynił to Lee. Ale nigdy parę razy pod rząd. Dopóki ta jego dziwna kopia nie uchylała się przed nabojami pistoletowymi Pabla. Koleś nigdy nie pudłował. A jeśli mu się zdarzyło, to poprawiał dwukrotnie i było po sprawie. Wówczas jednak nie trafił ani razu.

Działanie: Zależnie od wykupionej umiejętności, postać potrafi wykonać unik przed atakiem. Uchylić się przed pięścią, nożem, pociskiem z pistoletu, serią z karabinu, a nawet długą serią z broni ciężkiej. Poziom trudności rośnie przy każdym kolejnym uniku. Wystarczy zdać test z czujności:
Dla walki wręcz, broni białej i rzucania: Trudny test
Dla pistoletów: B.trudny test
Dla pojedynczych strzałów z karabinu: B.trudny test
Dla 2/3 strzałów: Cholernie trudny test
Dla długiej serii: Fart
Michaś
Michaś
Poziom 12
Poziom 12

Male
Virgo Goat
Exp : 707
SP : 866
Sława : 13

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Re: Sztuczki

Pisanie  pczyż Lipiec 8th 2011, 09:23


Sztuczka: Precz z łapami!
Wymagania: Leczenie chorób 2+, Leczenie ran 2+, Charakter 12-

Opis: Goście są pod wrażeniem, ale ty po prostu nie masz ochoty, żeby jakiś konował grzebał coś w przy twoim ciele. Cholera wie, gdzie ten pajac uczył się fachu… może obejrzał jakieś seriale medyczne, i zgrywa cwaniaka. Niech trzyma swoje brudne łapska przy sobie. Sam wiesz, jak o siebie zadbać! Znasz swoje ciało lepiej.

Działanie: Gdy stosujesz na sobie umiejętność Leczenia ran lub Leczenia chorób zdajesz testy o poziom niższe niż wymaga od ciebie MG. On nie zna cię tak dobrze jak ty siebie i nie ma pojęcia, że istnieją prostsze sposoby radzenia sobie z problemem. Jednak, gdy próbujesz użyć tych umiejętności na kimś innym podchodzisz do tego bardzo niechętnie i działasz niedokładnie, byle by pacjent się odwalił. Ta cecha przeznaczona jest wyłącznie dla wyjątkowych gburów i samotników. Uwaga! Decyzją MG użytkownik sztuczki ma szansę zyskać negatywną reputację jako człowiek, który nie ma ochoty pomagać innym w potrzebie.


Sztuczka: Grom z jasnego nieba

Wymagania: Karabiny 4+, Percepcja 16+, Maskowanie 2+, Charakter 12-

Opis: Co z tego, że jest ich pięciu, a ty jeden. Co z tego, że mają przewagę uzbrojenia i pełne magazynki, kiedy ty masz dwa naboje. Co z tego, że wyglądają na twardzieli, co to zabijają samym wzrokiem. Oni są tam odkryci jak na talerzu, a ty jesteś tu, niewidoczny i bezpieczny. Ty się zwiniesz zanim się zorientują, że jeden z nich miał dziś wyjątkowego pecha…

Działanie: Gdy chcesz oddać strzał snajperski do istoty (osoby, zwierzęcia, etc.) które się tego nie spodziewa (nie zdaje sobie sprawy z zagrożenia i twojej obecności) i dodatkowo jesteś pewny, że twoja kryjówka jest dobrze zamaskowana (Łatwy test Maskowania) otrzymujesz 20% ułatwienie do testu, ze względu na duży komfort psychiczny jaki odczuwasz. Sztuczka przeznaczona dla osób o słabym charakterze, na które stres związany z bezpośrednim kontaktem z wrogiem działa mocniej.


Sztuczka: Oczy psychopaty

Wymagania: Perswazja 5+, Charakter 14+

Opis: Moja broń zacięła się dzisiaj już sześć razy, a ponoć siódemka to szczęśliwa liczba. To jak? Myślicie że macie farta, frajerzy, czy wolicie nie kusić losu?

Działanie: Postać świetnie przekonuje, że nie warto z nim zadzierać. Jeżeli bohater zda Trudny test Perswazji, a większość przeciwników nie zda Trudnego testu Postrzegania emocji to nawet jeśli mają przewagę, zrezygnują z konfrontacji z bohaterem.


Sztuczka: Mur, beton… po prostu ściana.
Wymagania: Spryt 9-

Opis: Stanie taki przed tobą 2 metry w szerz i wzwyż, gapi się na ciebie tymi tępymi małymi oczkami. Co robić? Na takiego żaden blef nie podziała. Po prostu jest na to za głupi. Tak człowieku! Ty myślałeś że inteligencja popłaca.

Działanie: Testy Blef, Zastraszanie, Perswazja, Postrzeganie emocji wobec tej postaci są o stopień trudniejsze.



Sztuczka: „Pachnąca” zabawka.

Wymagania: Charakter 12+ Opieka nad zwierzętami 3+ Oswojone zwierze.

Opis: Zawsze zastanawiałem się dlaczego Mike nosił w kieszeni obślinioną maskotkę swojego psa. Okazało się że nauczył Azora chować swoją zabawkę w wozie dowodzenia. Przypięliśmy psiakowi meldunek, dostał zabawkę w zęby, i pół godzinki później mieliśmy wsparcie w postaci dowódcy skarżącego się, że Azor ukrył coś śmierdzącego w jego plecaku.

Działanie: Twój zwierzak chowa swoją zabawkę w określonym przez Ciebie miejscu. Wystarczy Ci około godzina, aby zwierzak zapamiętał to miejsce i na dany sygnał przyniósł tam śmierdzącego pluszaka. Dzięki tej sztuczce możesz odesłać pupila w bezpieczne miejsce.

Jeśli odległość jest zbyt duża (Powyżej 2km), zwierze musi zdać test Sprytu, inaczej zgubi się i powróci do właściciela. Poziom testu dla pupila określa MG.

Sztuczka: Jaka pułapka? Gdzie?

Wymagania: Percepcja 13+ Przygotowywanie pułapek 2+ Maskownie 2+

Opis: Kirsten wzięła jakiś granat i kilka stalowych żyłek i poszła przygotować pułapkę… no i to był błąd. Babeczka ma talent, ale nie jest zbyt rozgarnięta. Wszystko zamaskowała tak perfekcyjnie, że wkrótce sama nie mogła jej dojrzeć. Prze pół godziny czołgała się w kierunku obozu, nie chcąc wleźć na własną Niespodziankę.

Działanie: Dobra pułapka, to niewidoczna pułapka. Hołdując tej zasadzie zawsze starasz się maksymalnie zamaskować to, co przygotowałeś. Zdajesz o poziom trudniejszy test Przygotowywania pułapek, przy czym dodajesz też wartość umiejętności Maskowanie. Jeśli Ci się powiedzie, przeciwnik prawie na pewno nie wykryje pułapki. Dlaczego? Gdyż zdaje test Wypatrywania o DWA poziomy trudniejszy.
pczyż
pczyż
Poziom 1
Poziom 1

Male
Virgo Cat
Exp : 8
SP : 10
Sława : 1

Powrót do góry Go down

Sztuczki Empty Re: Sztuczki

Pisanie  Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 :: Uniwersa :: Neuroshima

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach