Similar topics
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
Zasady do Neuroshimy
:: Uniwersa :: Neuroshima
Strona 1 z 1
Zasady do Neuroshimy
REGUŁA WSZYSTKICH REGUŁ:
Poziom Trudności | Procenty | Modyfikator do współczynnika
Akcje za 1 segment:
Akcje za 2 segment:
Akcje za 3 segment:
TABELA ODLEGŁOŚCI:
Zasięg (Metry) | Modyfikator Trudności
* Pamiętajcie o celowniku optycznym i sztuczce "Snajper".
Poziom Trudności | Procenty | Modyfikator do współczynnika
Łatwy | poniżej 0% | +3
Przeciętny | 0% do 10% | 0
Problematyczny | do 30% | -3
Trudny | do 60% | -6
Bardzo Trudny | do 90% | -9
Cholernie Trudny | do 120% | -12
Elita | do 150% | -15
Fart | do 180% | -18
Cud | do 210% | -21
Bóg | do 240% | -24
Akcje za 1 segment:
StrzałKrótka seriaCiosBlokSchowanie się za osłoną z pozycji wychylonejWychylenie się zza osłonyOdbezpieczenie broniWyrwanie zawleczki granatuPrzeładowanie shotgunaPrzyklęknięcie, pad na ziemięBieg, skok (1 metr)ZwodyUnik
Akcje za 2 segment:
Długa seriaDobycie broniRzut granatem, nożemStrzał z łukuCios mieczem, włócznią, toporemPowstanie z przyklękuWypatrzenie ukrytego przeciwnika
Akcje za 3 segment:
Zmiana magazynkaOgień ciągłyRzut włóczniąCios młotem, łańcuchemPoderwanie się z pozycji leżącejWczołganie się za osłonę
TABELA ODLEGŁOŚCI:
Zasięg (Metry) | Modyfikator Trudności
Noż, granat: Każde 1m to 1 pkt. utrudnienia
Pistolet: Każde 5m to 1 pkt. utrudnienia
Pistolety maszynowe: Każde 10m to 1 pkt. utrudnienia
Karabiny: Każde 50m to 1 pkt. utrudnienia
Karabiny wyborowe: Każde 100m to 1 pkt. utrudnienia
* Pamiętajcie o celowniku optycznym i sztuczce "Snajper".
Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Czerwiec 4th 2014, 19:20, w całości zmieniany 10 razy
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: Zasady do Neuroshimy
TABELA OSŁON:
TABELA RUCHU:
TRAFIENIE SELEKTYWNE:
UMIEJSCOWIENIE TRAFIENIA:
k20 | Lokalizacja i obrażenia:
EFEKT TRAFIENIA GRANATEM:
Rzut k20 na każdą lokację - tułów, głowa, pr. i l. ręka, noga:
Krytyczne
Normalne
Minimalne
OGIEN ZAPOROWY:
Przypadkowe trafienia dla ognia zaporoweo (rzut k20):
Odległość | do 10m | do 20m | do 30m
* W przypadku ognia zaporowego jedynka nie podnosi poziomu obrażeń
Cel jest widoczny w 2/3 | 20%
Cel jest widoczny w 1/2 (lub klęcz) | 40%
Cel jest widoczny w 1/3 (wychylił się lub leży) | 60%
Wystaje prawie tylko sama głowa, ręka i spluwa (+20% utr. do strzelania) | 80%
TABELA RUCHU:
Biegnący 20%
Ale gdy biegniesz, tobie również trudniej celować. Jeśli chcesz strzelić podczas biegu dodaj sobie 30% do utrudnienia.
Pędzący
Gdy gość biegnie sprintem, scyhlony, do tego jeszcze stara się kluczyć, trafić go jest jescze trudniej. Jednak on sam o strzelaniu możę zapomnieć. Podczas takiego kuranckiego biegu można jedynie strzelać na ślepo (Ogień zaporowy).
TRAFIENIE SELEKTYWNE:
Tułów | 20%
Nogi | 40%
Ręce | 60%
Głowa | 80%
Oko, Palce itp. | 120%
UMIEJSCOWIENIE TRAFIENIA:
k20 | Lokalizacja i obrażenia:
1-2 | Trafienie w głowę
3-4 | Trafienie w prawą rękę
5-6 | Trafienie w lewą rękę
7-9 | Trafienie w prawą nogę
10-13 | Trafienie w lewą nogę
14-20 | Trafienie w tułów
EFEKT TRAFIENIA GRANATEM:
Rzut k20 na każdą lokację - tułów, głowa, pr. i l. ręka, noga:
Krytyczne
1-4 = rana Ciężka
5-13 = rana Lekka
14-20 = nic
Normalne
1-2 = rana Ciężka
3-11 = rana Lekka
12-20 = nic
Minimalne
1-9 = rana Lekka
10-20 = nic
OGIEN ZAPOROWY:
Przypadkowe trafienia dla ognia zaporoweo (rzut k20):
Odległość | do 10m | do 20m | do 30m
Częsciowo ukryty | 1 | - | -
Odkryty | 1,2 | 1 | 1 |
* W przypadku ognia zaporowego jedynka nie podnosi poziomu obrażeń
Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Sierpień 9th 2009, 21:36, w całości zmieniany 1 raz
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: Zasady do Neuroshimy
OBRAŻENIA A PANCERZE:
Rodzaj rany | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)
PRZEBIJALNOŚĆ A PANCERZE:
Rodzaj amunicji | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)
OGIEŃ MASZYNOWY
OBRAŻENIA
OBRAŻENIA ŚRUTÓWEK
Zasięg | Obrażenia | Trudność |
GRANAT OBRONNY
Zasięg | Obrażenia
GRANAT ODŁAMKOWY
Zasięg | Obrażenia | Ilość odłamków
OBRAŻENIA ODŁAMKA
Odłamek (k20):
Rodzaj rany | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)
Lekka | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń | Brak obrażeń
Ciężka | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie | Brak obrażeń
Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
Lekka, 1,2 na k20 | Obr. ciężkie | Obr. lekkie| Draśnięcie | Brak obrażeń
Ciężka, 1,2 na k20 | Obr. krytyczne | Obr. ciężkie | Obr. lekkie | Draśnięcie
Krytyczna, 1,2 na k20 | Obr. 2x krytyczne | Obr. Ciężka + Krytyczna | Obr. krytyczne | Obr. Ciężkie
PRZEBIJALNOŚĆ A PANCERZE:
Rodzaj amunicji | Brak pancerza | Lekki Pancerz (SP1) | Ciężki Pancerz (SP2) | Bardzo Ciężki Pancerz (SP3)
PP0 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
PP1 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie | Brak obrażeń
PP2 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
PP3 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
PP0, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia| Draśnięcie | Brak obrażeń
PP1, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Draśnięcie
PP2, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
PP3, 1,2 na k20 | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia | Pełne obrażenia
OGIEŃ MASZYNOWY
- Krótka | -10%
- Długa Seria +10%
oraz zwiększa poziom zadawanych obrażeń o jeden poziom (nie kumuluje się z bonusem z wyrzucenia k20) - Ogień ciągły
efekt - patrz "Ogień zaporowy"
OBRAŻENIA
- Obrażena lekkie:
+30% utrudnienia do wszelkich testów (+15% jeśli zdasz Trudny test Odporności na ból) - Obrażenia ciężkie:
przewracasz się na ziemię:
+60% utrudnienia do wszelkich testów (+30% jeśli zdasz Bardzo Trudny test Odporności na ból)
Ponadto tracisz 1 segment na stałe - Obrażenia Krytyczne:
przewracasz się na ziemię i tracisz przytomność. Jeśli nie otrzymasz pierwszej pomocy umrzesz.
OBRAŻENIA ŚRUTÓWEK
Zasięg | Obrażenia | Trudność |
do 20m | Draśnięcia | 30%
do 10m | Lekkie + Draśń. | 0%
do 5m | Ciężkie + Draśń. | -10%
do 2m | Krytyczne + Draśń. | -30%
GRANAT OBRONNY
Zasięg | Obrażenia
do 1m | Krytyczna
do 2m | Ciężka
do 3m | Lekka
do 4m | Draśnięcie (Oszołomienie, przewrócenie)
GRANAT ODŁAMKOWY
Zasięg | Obrażenia | Ilość odłamków
do 5m | Krytyczna | 6 odł.
do 10m | Ciężka | 5 odł.
do 15m | Lekka | 4 odł.
do 20m | Oszołomienie, Przewrócenie | 3 odł.
do 25m | Brak | 2 odł.
do 30m | Brak | 1 odł.
OBRAŻENIA ODŁAMKA
Odłamek (k20):
1-5 Ciężka
6-10 Lekka
11-15 Draśnięcie
16-20 Brak
Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Styczeń 27th 2013, 21:40, w całości zmieniany 8 razy
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: Zasady do Neuroshimy
Oto wzór formularza który wypadałoby zrobić na potrzebny NS'a. Forumularz oczywiście może leżeć na forum. Dodatkowo przydałoby się żeby każda z postaci miała swoją krótką historię/życiorys czy jak tam kto chce. Około 1 strony treściwej o losach, wrogach, przyjaciołach i przeżyciach danej postaci.[/color]
#1# Jest późny wieczór, od zachodu zbliża sie wichura, pierwsze podmuchy poruszają konarami skarłowaciałych drzew. Wyłaniasz się zza załomu muru, przekraczas ulice i wchodzisz do knajpy. Panujący w niej zgiełk ustaje, a zgromadzeni wewnątrz dostrzegają...
{ Jak wyglądasz? Jak sie poruszasz, jak spoglądasz? Jesteś wysoki, czy niski, ubierasz sie niechlujnie, czy szpanersko? Broń jest widzoczna, czy ukryta pod płaszczem ? Jesteś pewny siebie, czy raczej czujnym wzrokiem spoglądasz w strone nieznajomych ? }
...
#2# Siedzisz przy barze, rozglądając sie po zniszczonych, poprzecinanych seriami pocisków ścianach. W pewnym momencie dosiada się facet o krzywym spojrzeniu i stawia ci piwo. Co robisz ?
{ Jesteś kontaktowy, czy mrukliwy? Łatwo nawiązujesz przyjażnie czy raczej jesteś nieufny. A może twój styl byćia sprawia, że takie patałachy nigdy się do ciebie nie dosiadają? Gadasz jak najęty, czy cedzisz słowa jak Clint Eastwood? }
...
#3# W końcu jeden z tych palantów podchodzi do jakieś laski i bez słowa uderza ją w twarz. Panienka przewraca się na ziemięm a on kopię ją, a nastepnie łapie za włosy i wyciąga na zewnątrz knajpy. I co ty na to?
{ Jak z uczuciami? Wiesz co to litość? Jesteś brutalny czy delikatny? Co sądzisz o przemocy? Zabiłeś już kogoś, czy nie? Masz jakieś zasady moralne? No jak, co z tobą? }
...
#4# Zamieszanie się kończy, sączysz zimne piwo, cicha muzyka uspokaja cię. Wracasz wspomnieniami do dawnych dni, do czasów młodości. Wspominasz rodzinę.
{ Jakie masz nastawienie do tradycji i rodziny? Co sądzisz o swoim ojcu i matce? Masz rodzeństwo? Jesteś samotny, czy może gdzieś daleko stąd ktoś na ciebie czeka? }
...
#5# Przypominają ci się słowa twojego ojca. Możesz je powtórzyć?
{ Czy twój ojciec, lub ktoś inny, bardzo dla ciebie ważny czegoś cie nauczył? Zdradził ci jakąś mądrość, prawdę życziową? Jest coś, za co go wyjątkowo szanujesz? Chciałbyś być taki jak on? }
...
#6# Nagle spokój zostaje brutalnie przerwany hukiem wystrzału. Ktoś kogoś postrzelił, teraz wychodzą na zewnątrz, słychać krzyki, jeszcze jeden huk wystrzału. Ktoś właśnie kopnął w kalendarz. Dobrze, że to nie ty, co ?
{ Boisz się śmierci? Jak reagujesz w sytuacji niebezpiecznych? Mięknie ci rura, czy dalej jesteś hardy? Myśliusz czasami o końcu? Masz jakiś cel, ktróy chciałbyś osiągnąć zanim wyciągniesz kopyta? }
...
#1# Jest późny wieczór, od zachodu zbliża sie wichura, pierwsze podmuchy poruszają konarami skarłowaciałych drzew. Wyłaniasz się zza załomu muru, przekraczas ulice i wchodzisz do knajpy. Panujący w niej zgiełk ustaje, a zgromadzeni wewnątrz dostrzegają...
{ Jak wyglądasz? Jak sie poruszasz, jak spoglądasz? Jesteś wysoki, czy niski, ubierasz sie niechlujnie, czy szpanersko? Broń jest widzoczna, czy ukryta pod płaszczem ? Jesteś pewny siebie, czy raczej czujnym wzrokiem spoglądasz w strone nieznajomych ? }
...
#2# Siedzisz przy barze, rozglądając sie po zniszczonych, poprzecinanych seriami pocisków ścianach. W pewnym momencie dosiada się facet o krzywym spojrzeniu i stawia ci piwo. Co robisz ?
{ Jesteś kontaktowy, czy mrukliwy? Łatwo nawiązujesz przyjażnie czy raczej jesteś nieufny. A może twój styl byćia sprawia, że takie patałachy nigdy się do ciebie nie dosiadają? Gadasz jak najęty, czy cedzisz słowa jak Clint Eastwood? }
...
#3# W końcu jeden z tych palantów podchodzi do jakieś laski i bez słowa uderza ją w twarz. Panienka przewraca się na ziemięm a on kopię ją, a nastepnie łapie za włosy i wyciąga na zewnątrz knajpy. I co ty na to?
{ Jak z uczuciami? Wiesz co to litość? Jesteś brutalny czy delikatny? Co sądzisz o przemocy? Zabiłeś już kogoś, czy nie? Masz jakieś zasady moralne? No jak, co z tobą? }
...
#4# Zamieszanie się kończy, sączysz zimne piwo, cicha muzyka uspokaja cię. Wracasz wspomnieniami do dawnych dni, do czasów młodości. Wspominasz rodzinę.
{ Jakie masz nastawienie do tradycji i rodziny? Co sądzisz o swoim ojcu i matce? Masz rodzeństwo? Jesteś samotny, czy może gdzieś daleko stąd ktoś na ciebie czeka? }
...
#5# Przypominają ci się słowa twojego ojca. Możesz je powtórzyć?
{ Czy twój ojciec, lub ktoś inny, bardzo dla ciebie ważny czegoś cie nauczył? Zdradził ci jakąś mądrość, prawdę życziową? Jest coś, za co go wyjątkowo szanujesz? Chciałbyś być taki jak on? }
...
#6# Nagle spokój zostaje brutalnie przerwany hukiem wystrzału. Ktoś kogoś postrzelił, teraz wychodzą na zewnątrz, słychać krzyki, jeszcze jeden huk wystrzału. Ktoś właśnie kopnął w kalendarz. Dobrze, że to nie ty, co ?
{ Boisz się śmierci? Jak reagujesz w sytuacji niebezpiecznych? Mięknie ci rura, czy dalej jesteś hardy? Myśliusz czasami o końcu? Masz jakiś cel, ktróy chciałbyś osiągnąć zanim wyciągniesz kopyta? }
...
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: Zasady do Neuroshimy
Dane Osobowe
Imię nazwisko:
Codename:
Pochodzenie:
Cecha z pochodzenia:
Profesja:
Cecha z Profesji:
Opis cechy:
Specjalizacja:
Statystyki
Zręczność:
Spryt:
Percepcja:
Charakter:
Budowa:
Choroba
Nazwa:
Lek:
Pierwsze symptomy:
Stan ostry:
Stan krytyczny:
Umiejętności
Zręczność:
Walka wręcz
- Bijatyka
- Broń ręczna
- Rzucanie
Broń strzelecka
- Pistolety
- Karabiny
- Broń maszynowa
Broń dystansowa
- Łuk
- Kusza
- Proca
Prowadzenie pojazdów
- Samochód
- Ciężarówka
- Motocykl
Zdolności manualne
- Kradzież kieszonkowa
- Zwinne dłonie
- Otwieranie zamków
Percepcja:
Orientacja w terenie
- Wyczucie kierunku
- Tropienie
- Przygotowanie pułapki
Spostrzegawczość
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność
Kamuflaż
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie
Przetrwanie
-Łowiectwo
- Zdobywanie wody
- Znajomość terenu
Charakter:
Negocjacje
- Persfazja
- Zastraszanie
- Zdolności przywódcze
Empatia
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami
Siła woli
-Odporność na ból
- Niezłomność
- Morale
Spryt:
Medycyna
- Leczenie ran
- Leczenie chorób
- Pierwsza pomoc
Technika
- Mechanika
- Elektronika
- Komputery
Sprzęt
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry
Pirotechnika
- Rusznikarstwo
- Wyrzutnie
- Materiały wybuchowe
Budowa:
Sprawność
- Pływanie
- Wspinaczka
- Kondycja
Jeździectwo
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie
Sztuczki
Nazwa:
Opis:
Reputacja
Sława:
Miejsca szczególne:
Bronie
Ekwipunek
Przyjaciele i wrogowie
Imię:
Status:
Opis:
Imię nazwisko:
Codename:
Pochodzenie:
Cecha z pochodzenia:
Profesja:
Cecha z Profesji:
Opis cechy:
Specjalizacja:
Statystyki
Zręczność:
Spryt:
Percepcja:
Charakter:
Budowa:
Choroba
Nazwa:
Lek:
Pierwsze symptomy:
Stan ostry:
Stan krytyczny:
Umiejętności
Zręczność:
Walka wręcz
- Bijatyka
- Broń ręczna
- Rzucanie
Broń strzelecka
- Pistolety
- Karabiny
- Broń maszynowa
Broń dystansowa
- Łuk
- Kusza
- Proca
Prowadzenie pojazdów
- Samochód
- Ciężarówka
- Motocykl
Zdolności manualne
- Kradzież kieszonkowa
- Zwinne dłonie
- Otwieranie zamków
Percepcja:
Orientacja w terenie
- Wyczucie kierunku
- Tropienie
- Przygotowanie pułapki
Spostrzegawczość
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność
Kamuflaż
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie
Przetrwanie
-Łowiectwo
- Zdobywanie wody
- Znajomość terenu
Charakter:
Negocjacje
- Persfazja
- Zastraszanie
- Zdolności przywódcze
Empatia
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami
Siła woli
-Odporność na ból
- Niezłomność
- Morale
Spryt:
Medycyna
- Leczenie ran
- Leczenie chorób
- Pierwsza pomoc
Technika
- Mechanika
- Elektronika
- Komputery
Sprzęt
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry
Pirotechnika
- Rusznikarstwo
- Wyrzutnie
- Materiały wybuchowe
Budowa:
Sprawność
- Pływanie
- Wspinaczka
- Kondycja
Jeździectwo
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie
Sztuczki
Nazwa:
Opis:
Reputacja
Sława:
Miejsca szczególne:
Bronie
Ekwipunek
Przyjaciele i wrogowie
Imię:
Status:
Opis:
- Kod:
[color=yellow]Dane Osobowe[/color]
Imię nazwisko:
Codename:
Pochodzenie:
Cecha z pochodzenia:
Profesja:
Cecha z Profesji:
Opis cechy:
Specjalizacja:
[color=yellow]Statystyki[/color]
Zręczność:
Spryt:
Percepcja:
Charakter:
Budowa:
[color=yellow]Choroba[/color]
Nazwa:
Lek:
Pierwsze symptomy:
Stan ostry:
Stan krytyczny:
[color=yellow]Umiejętności[/color]
[color=green]Zręczność:[/color]
Walka wręcz
- Bijatyka
- Broń ręczna
- Rzucanie
Broń strzelecka
- Pistolety
- Karabiny
- Broń maszynowa
Broń dystansowa
- Łuk
- Kusza
- Proca
Prowadzenie pojazdów
- Samochód
- Ciężarówka
- Motocykl
Zdolności manualne
- Kradzież kieszonkowa
- Zwinne dłonie
- Otwieranie zamków
[color=green]Percepcja:[/color]
Orientacja w terenie
- Wyczucie kierunku
- Tropienie
- Przygotowanie pułapki
Spostrzegawczość
- Nasłuchiwanie
- Wypatrywanie
- Czujność
Kamuflaż
- Skradanie się
- Ukrywanie się
- Maskowanie
Przetrwanie
-Łowiectwo
- Zdobywanie wody
- Znajomość terenu
[color=green]Charakter:[/color]
Negocjacje
- Persfazja
- Zastraszanie
- Zdolności przywódcze
Empatia
- Postrzeganie emocji
- Blef
- Opieka nad zwierzętami
Siła woli
-Odporność na ból
- Niezłomność
- Morale
[color=green]Spryt:[/color]
Medycyna
- Leczenie ran
- Leczenie chorób
- Pierwsza pomoc
Technika
- Mechanika
- Elektronika
- Komputery
Sprzęt
- Maszyny ciężkie
- Wozy bojowe
- Kutry
Pirotechnika
- Rusznikarstwo
- Wyrzutnie
- Materiały wybuchowe
[color=green]Budowa:[/color]
Sprawność
- Pływanie
- Wspinaczka
- Kondycja
Jeździectwo
- Jazda konna
- Powożenie
- Ujeżdżanie
[color=yellow]Sztuczki[/color]
Nazwa:
Opis:
[color=yellow]Reputacja[/color]
Sława:
Miejsca szczególne:
[color=yellow]Bronie[/color]
[color=yellow]Ekwipunek[/color]
[color=yellow]Przyjaciele i wrogowie[/color]
Imię:
Status:
Opis:
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
:: Uniwersa :: Neuroshima
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|