Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Michaś (707)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
SHEERIF (513)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Robson (479)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Anna (476)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
RafciOo (174)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Zero (173)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Fenek (45)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
pczyż (8)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 
Arheros (5)
Rasy v0.3a Vote_lcapRasy v0.3a Voting_barRasy v0.3a Vote_rcap 

Nasi przyjaciele :)



Rasy v0.3a

Go down

Rasy v0.3a Empty Rasy v0.3a

Pisanie  Lavi Luty 12th 2008, 18:09

Sejan

Główne Dane

Planety: Zettor, Ziemia, kiedyś Sejan (planeta zniszczona)
Liczebność: 1 mld Zettor, ok. 20 Ziemia
Cecha specjalizacyjna: Obrona wręcz
Cechy szczególne: czarne włosy, smukła budowa ciała, kolor włosów (najczęściej fioletowe)
Poziomy rasy: cztery
Maksymalny wiek: 450 + 1k100 (wynik 100 jest powtarzany)
Opis: sejanie mają zazwyczaj od 150 cm do 210 cm, ważą od 65 kg do 120 kg. Sejanie żyli niegdyś na ojczystej planecie, po wojnie rozprzestrzenili się po galaktyce nie wielu z nich żyje w naszym układzie. Największym jednak siedliskiem jest planeta zamieszkałą przez Daimoan, wraz z nimi żyje spora część populacji.

Inne Statystyki

Procent sejanów jako agenci: 0,3 %
Religie: brak własnej (w zależności od środowiska)
Relacje: Sejanie są skrytą i honorową rasą, lubiącą naturę i spokój, ale gdy trzeba potrafią walczyć o swoje. Gdy przyzwyczają się już do jakiegoś zaciekle walczą w jego obronie. Po wojnie nie mówią obcym do jakiej rasy przynależą, gdyż boją się najazdu predorsów.

Premie początkowe (Jednorazowe)

+ 70 Obrona wręcz
+ 30 Atak wręcz
+ Dom na wsi, mieście

Forma od poziomu mocy: 4, 10, 16, 22

Kolory włosów na poziomach:
1 - Żółty
2 - Pomarańczowy
3 - Czerwone
4 - Czarne


DLA GRACZA

Rasa: Sejan
Cechy rasowe: Obrona wręcz
Formy rasy: 4, 10, 16, 22
Bonus formy rasowej: +50 Obrona wręcz, +30 Reszta

Predors

Główne Dane

Planety: Predors (w erze Gwiezdnych Bitew - planeta zniszczona)
Liczebność: 50 mld Predors
Cecha specjalizacyjna: Atak wręcz
Cechy szczególne: umięśnieni, bardzo wysocy, kolor włosów (zawsze czarny)
Poziomy rasy: cztery + forma zwierzęca
Maksymalny wiek: 350 + 1k100 (wynik 100 jest powtarzany)
Opis: predorsy mają zazwyczaj od 170 cm do 230 cm, ważą od 75 kg do 160 kg. W czasie wojny rasowej zniszczył planetę sejan, wybijając ich prawie co do nogi. Po wojnie opanowały zamieszkałe planety i prowadzą tam swój reżim. Ciągle powiększają swoje terytoria.

Inne Statystyki

Procent predorsów jako agenci: 0,1 %
Religie: brak własnej (rzadko w zależności od środowiska)
Relacje: Predorsy są dumną i wojowniczą rasą podbijającą planety. Są bardzo agresywni i często wpadają w zabójczy szał.

Premie początkowe (Jednorazowe)

+ 70 Atak wręcz
+ 30 Obrona mocy
+ Hangar na krańcu miasta
+ Banda, której jest szefem
+ 10 000 kredytów

Forma od poziomu mocy: 5, 10, 15, 20

Kolory włosów na poziomach:
1 - Błękitne
2 - Niebieskie
3 - Granatowe
4 - Czarne
5 - Zależne od formy


Poziom 5 Forma zwierzęca - Tą przemianę posiadają tylko Predorsy w tym poziomie. Zmieniają się oni w formę zwierzęcego humanoida. Tą formą mogą być praktycznie dowolne zwierze takie jak wilkołak, tygrysołak, niedźwiedziołak, szczurołak. Formy te nie posiadają żadnych specjalnych zdolności takich np. jak wilkołak powinien posiadać. Piątej przemianie towarzyszy grupa zmian wszystkich cech postaci.

Poziom 5
- mnożnik ataku wręcz x2, obrona wręcz spada o połowe
- sierść
- pazury
- kły
- pysk
- ogon
- wzrost masy mięśniowej
- wzrost wysokości o 50 cm
- żądza krwi
- praktycznie brak kontroli nad formą

Piąta forma Predorsów jest przez nich zazwyczaj nie kontrolowanym rozwścieczonym zwierzem o niezwykłej sile. Forma trwa nie długo, bo około 15 minut, po czym wraca do podstawowej formy zmęczony i nie zdolny do walki.

Postacie z wysokim poziomem mocy większym niż pewien poziom zaczynają kontrolować ową formę, lecz przychodzi im to z trudem i nie zawsze się udaje.


DLA GRACZA

Rasa: Predors
Cechy rasowe: Atak wręcz
Formy rasy: 5, 10, 15, 20
Bonus formy rasowej: +50 Atak wręcz + 30 Reszta, (+100 atak wręcz, +100 atak mocą, - 100 obrona mocą, - 100 obrona wręcz - forma zwierzęca)

Daimoan

Główne Dane

Planety: Zettor, Daimoa (planeta poniszczona), Zettor, Ziemia
Liczebność: ok. 100 tys. Zettor, ok. 2 tys. Daimoa (po wojnie), ok. 5 Ziemia
Cecha specjalizacyjna: Obrona mocą
Cechy szczególne: niebieski odcień skóry, szpiczaste uszy, zaostrzone zęby
Poziomy rasy: dwie
Maksymalny wiek: 1000 + 1k100 (wynik 100 jest powtarzany)
Opis: daimoanie mają zazwyczaj od 100 cm do 170 cm, ważą od 35 kg do 70 kg. Daimoanie to mistyczna rasa pochodząca z odległej planety, na Ziemie przybyli po wojnie. Rasa ta potrafi szybko regenerować utracone części ciała i rany. Cechują się niezwykła inteligencją i wiedzą.

Inne Statystyki

Procent daimoanów jako agenci: 0,1 %
Religie: natura jest ich religią
Relacje: Lubią kontaktować się z innymi rasami i chętnie wymieniają się z nimi umiejętnościami, są bardzo gościnni i mili może, dlatego są słabi w walce. Daimoanie to niezwykle inteligentna rasa przewyższająca człowieka kilkakrotnie.

Premie początkowe (Jednorazowe)

+ 30 Obrona mocą
+ 70 Atak mocą
+ Dom na wsi, dom w lesie
+ Farma

Formy od poziomu mocy: 2, 13

Regeneracja
- Rany goja się z prędkością 25 pkt. życia na akcję
- Utracone części jak ręka czy noga odrastają w ciągu 3 tur.
- Regeneracja jest automatyczna lecz można ona być wstrzymana przez postać na dowolny czas.

1 Poziom rasy:
- Rany goją się znacznie szybciej bo 50 pkt. na akcję
- Utracone części odrastają w ciągu 1,5 tury.

2 Poziom rasy:
- Rany goją się bardzo szybko bo 100 pkt. na akcję
- Utracone części odrastają w ciągu 1 tury.

DLA GRACZA

Rasa: Daimoan
Cechy rasowe: Obrona mocą
Formy rasy: 2, 13
Bonus formy rasowej: +100 Obrona mocą, -30 Atak mocą, +50 Reszta
Inne:
- Regeneracja

Pussian

Główne Dane

Planety: Planetą X gdyż nie wiadomo gdzie ona jest
Liczebność: ?
Cecha specjalizacyjna: Obrona mocą
Cechy szczególne: ?
Poziomy rasy: jedna
Maksymalny wiek: zależne od formy jaką przyjmie po narodzinach
Opis: w zależności, jaką formę przyjmie

Inne Statystyki

Procent pussianów jako agenci: ?
Religie: ?
Relacje: ?

Premie początkowe (Jednorazowe)

+ 30 Atak Mocą
+ 70 Obrona mocą
+ Praktycznie każdy dom począwszy od małego mieszkanka a skończywszy na willi
+ 1k100 x 10 kredytów

Forma od poziomu mocy: 10

Przemiana:
- Pussian może dowolnie modyfikować swój wygląd.
- Nowa forma może być o 50% większa lub mniejsza.
- Po zmianie wszystko jest inne łącznie z głosem, jedyne co pozostaje bliskie prawdzie to energia ki która zmienia się w 50%.
- Zmiana wyglądu następuje w ciągu 5 tur.
- Pussian może się zmienić w kogoś kogo widział chodziarz raz w życiu przez 5 minut.
- Formę jaką przyjmuję pussian po narodzinach jest przekazywana przez rodziców wraz z genami. Forma ta widziana byłą kiedyś przez rodziców w ich życiu.
- Tak więc pussian może przynależeć do każdej rasy, być zarówno obojniakiem jak i mężczyzną lub kobietą
- Pussian przyjmuje połowę zdolności formy w która się zmienia (wyjątkiem są tutaj poziomy rasy u sejana i predorsa których nie potrafi stymulować)
- Po zmianie pussian może normalnie płodzić potomstwo jak dana rasa

Zmiany na poziomie rasy:
- Nowa forma może być o 200% większa lub mniejsza.
- Po zmianie wszystko jest inne łącznie z głosem, jedyne co pozostaje bliskie prawdzie to energia ki która zmienia się w 90%.
- Zmiana wyglądu następuje w ciągu 2 tur.
- Pussian może się zmienić w kogoś kogo widział chodziarz raz w życiu przez 2 minut.
- Pussian przyjmuje wszystkie zdolności rasy w którą się zmienił (wyjątkiem są tutaj poziomy rasy u sejana i predorsa których nie potrafi symulować)

DLA GRACZA

Rasa: Pussian
Cechy rasowe: Obrona mocą
Formy rasy: 210
Bonus formy rasowej: +200 Obrona mocą, +70 Reszta
Inne:
- Przemiana
- Zaawansowana Przemiana

Człowiek

Główne Dane

Planety: Ziemia
Liczebność: 10 mld Ziemia
Cecha specjalizacyjna: Atak mocą
Cechy szczególne: brak
Poziomy rasy: brak
Maksymalny wiek: 90 + 1k10 (wynik 10 jest powtarzany)
Opis: udzie mają zazwyczaj od 130 cm do 190 cm, ważą od 45 kg do 100 kg, występują w trzech rasach białej, czarnej i żółtej. Człowiek jest dominującą rasą na Ziemi. Można go spotkać praktycznie wszędzie i nic w tym dziwnego przecież przygody odbywają się na Ziemi.

Inne Statystyki

Procent ludzi jako agenci: 99,5 %
Religie: chrześcijanizm, prawosławie, muzułmanizm, sataniści i wiele wiele innych
Relacje: Ludzie są różnorodni, od chama do współczesnego mesjasza.

Premie początkowe (Jednorazowe)

+ 300 Atak mocą
+ 5000 kredytów
+ Dom
+ Praca (Osoba pełnoletnia mająca, co najmniej 18 lat)

DLA GRACZA

Rasa: Człowiek
Cechy rasowe: Atak mocą
Formy rasy: brak
Bonus formy rasowej: brak
Lavi
Lavi
Poziom 17
Poziom 17

Male
Pisces Cat
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach