Similar topics
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
Jutsu Suiton (Woda)
Jutsu Suiton (Woda)
Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/klon
Obrażenia: 1/2 Oryginału
HP: 1/12 oryginału
Ranga: 2 [ D ]
Suiton, Sensatsu Suishou
By skorzystać z tej techniki wymagana jest woda. Postać składa odpowiednie pieczęcie, po czym uderza stopą w kałużę. Unosi się ona do góry, a po chwili zamienia się w ogrom wodnych senbonów, które lecą na przeciwnika ze wszystkich stron.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie, ale tylko przez kolejkę, w której został stworzony.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 65
Obrażenia: 1/12
Ranga: 3 [ C ]
Suirou no Jutsu
Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35 stworzenie, 10 na ture utrzymanie
Obrażenia: 1/14 / tura
Ranga: 3 [ C ]
Sution, Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Absorbuje: 1/10 obrażeń od Katon oraz TaiJutsu
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Mizuame Nabara
Po zawiązaniu kilku pieczęci użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Suiei no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu z wody fali, którą dowolnie sterujemy. Fala nie jest za duża. Główne zastosowanie tej techniki, to szybki transport (serfujemy na fali)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 95
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Fukadan no Jutsu
Ulepszona wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Wodny pocisk zmienia się w wielkiego rekina, który po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 1/7
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Suijinheki
Technika ta polega na wypluciu z ust dosyć dużej wodnej fali.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Obrażenia: 1/6
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody,
zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 140
Obrażenia: 1/5
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Dai Uzumaki no Jutsu
Tworzy na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 140
Obrażenia: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 200
Obrażenia: 1/8
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Suishouha
Shinobi stwarza przed sobą wielką, potężną falę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 180
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 200
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 6 [ S ]
Technika polega na stworzeniu w ustach wody, która wypuszcza się z ust w postaci strumienia.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Mizu Bunshin no Jutsu
Wodna replikacja, zdolna do ataku. Posiada jednak marny ułamek siły wykonującego.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15/klon
Obrażenia: 1/2 Oryginału
HP: 1/12 oryginału
Ranga: 2 [ D ]
Suiton, Sensatsu Suishou
By skorzystać z tej techniki wymagana jest woda. Postać składa odpowiednie pieczęcie, po czym uderza stopą w kałużę. Unosi się ona do góry, a po chwili zamienia się w ogrom wodnych senbonów, które lecą na przeciwnika ze wszystkich stron.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Polega na uderzeniu w przeciwnika skoncentrowanym strumieniem wody. Aby ją wykonać shinobi musi znajdować się blisko zbiornika wodnego. Takim pociskiem można kierować dowolnie, ale tylko przez kolejkę, w której został stworzony.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 65
Obrażenia: 1/12
Ranga: 3 [ C ]
Suirou no Jutsu
Zamknięcie przeciwników w wodnym więzieniu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35 stworzenie, 10 na ture utrzymanie
Obrażenia: 1/14 / tura
Ranga: 3 [ C ]
Sution, Suijinheki
Technika polega na wytworzeniu pod sobą ściany z wody. Aby wykonać technikę, trzeba być w bardzo bliskim miejscu od wody. Osłona dobra przeciwko techniką Katon oraz słabszym TaiJutsu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Absorbuje: 1/10 obrażeń od Katon oraz TaiJutsu
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Mizuame Nabara
Po zawiązaniu kilku pieczęci użytkownik wypluwa z ust kleistą substancję, która unieruchamia wszystko, czego dotknie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 35
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Suiei no Jutsu
Technika polega na wytworzeniu z wody fali, którą dowolnie sterujemy. Fala nie jest za duża. Główne zastosowanie tej techniki, to szybki transport (serfujemy na fali)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Wielkie, wodne tornado, zalewające pole walki. Nie wymaga wody, użytkownik tworzy jej z swojej chakry, lecz gdy jest w pobliżu woda, koszt chakry jest zmniejszony o 40 Można w nim ukryć bronie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 95
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Fukadan no Jutsu
Ulepszona wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Wodny pocisk zmienia się w wielkiego rekina, który po zderzeniu z celem powoduje wodną eksplozję.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 1/7
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Suijinheki
Technika ta polega na wypluciu z ust dosyć dużej wodnej fali.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Obrażenia: 1/6
Ranga: 4 [ B ]
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Jest to potężny atak, użytkownik tworzy wielki strumień wody,
zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po stworzeniu smok jest wysyłany na przeciwnika. W tej technice także potrzebujemy źródła wody.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 140
Obrażenia: 1/5
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Dai Uzumaki no Jutsu
Tworzy na w wodzie wielki wir, który wciąga wszystko do siebie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 140
Obrażenia: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Goshoku-Zame
Użytkownik wypuszcza z palców pięć rekinów z chakry (1 na palec) Rekiny są kontrolowane przez użytkownika. Muszą one znajdować się w wodzie. Rekiny te regenerują drobne uszkodzenia swojego ciała.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 200
Obrażenia: 1/8
Ranga: 5 [ A ]
Suiton, Suishouha
Shinobi stwarza przed sobą wielką, potężną falę.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 180
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Sution, Bakasui Shouha
Użytkownik wypluwa gigantyczne ilości wody, tworząc zbiornik wodny o wielkości jeziora. Może dowolnie sterować tą wodą, powodując fale, wybuchy itd.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 200
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 6 [ S ]
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|