Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
GuJutsu (Broń)
GuJutsu (Broń)
Jeśli typ danego Jutsu to GuJutsu wartość obrażeń zależy od TaiJutsu chyba że napisano inaczej.
GuJutsu Uniwersalne
Youji
Technika polega na wypuszczeniu z ust zwykłego kunai'a. Jest to bardzo celny i zaskakujący sposób ataku.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 5 /za jeden
Obrażenia: +1/20
Ranga: 1 [ E ]
Ningyoushibai no Koutetsu
Strumienie chakry, którymi można pozbierać
wszystkie bronie z podłoża i ścian.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]
Kawara Shuriken
Wykorzystanie dachówek lub innej shurikenowatej rzeczy do ataku na przeciwnika.
Typ: GuJutsu
Koszt: 20 za 3 rzeczy
Obrażenia: Od dachówki: 1/15
Ranga: 2 [ D ]
Kage Shuriken no Jutsu
Ukrycie prawdziwego shurikena pod iluzją z cienia, co powoduje, że broniąc się przed nim, przeciwnik skupia się tylko na iluzji.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/13 - shuriken, 1/11 - Demoniczny shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Sho Shin Moujin
Na początku potrzebne jest nam kilka kunai. Technika sprawia, że kierujemy nimi za pomocą chakry, tak, że nawet po odbiciu mogą z powrotem lecieć na cel i poharatać go.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Bunagaki
Technika o ciekawym skutku. Mianowicie po skumulowaniu chakry na broni, można ją przedłużyć. Przedłużone ostrze będzie tak twarde jak
prawdziwa broń.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 2
chakry / centymetr / tura
Obrażenia: bez zmian
Ranga: 3 [ C ]
Kongou Nyoi
Polega na przemienieniu ciała kompana w niezniszczalny kij.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: Podstawowe x2
Ranga: 4 [ B ]
Bukaretsu Shuriken no Jutsu
Sprawia, że shuriken, na którym użyliśmy techniki, po zderzeniu się z czymkolwiek wybucha. Moc jest podobna do wybuchowej notki.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20/shuriken
Obrażenia: +1/20 Nin.
Ranga: 4 [ B ]
Buki Gokusha
Technika polega na zamknięciu wroga w więzieniu z broni. Oczywiście najpierw musimy mieć odpowiednią ilość tychże, aby technika zadziałała. Potem bronie stają się niezniszczalne i nie można ich ruszyć.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 60 / tura
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 4 [ B ]
Wana
Zabiki Wana
Pułapka polega na przymocowania do jakiegoś mechanizmu żyłki. Gdy żyłka się poruszy (np. ktoś na nią wdepnie, dotknie butem) wtedy uruchamia się mechanizm (np. zostają wystrzelone shurikeny itd)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10 / za każdy kunai, shuriken
Obrażenia: 1/11 kunai, 1/12 shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Bakuretsu Koinu
Użytkownik robi swoją replikę, a gdy przeciwnik się do niej zbliży ona wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością Kunaie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15 / za każdy kunai, shuriken
Obrażenia: 1/11 kunai, 1/12 shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Kasui Wana
Pułapka ukryta w ziemi. Gdy ktoś wkroczy w zasięg, z ziemi wysuwają się kolce, na które nabijają się osoby będące w ich zasięgu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Obrażenia: 1/10
Ranga: 3 [ C ]
Ketsukai Houjin
Pułapka obszarowa. Polega na tym, że po wkroczeniu kogokolwiek w dany obszar, uruchamia się mechanizm pułapki. Jako taki mechanizm, można ustawić kunai,shuriken (po wejściu w obszar zostają wystrzelone)
/wybuchającą notkę (po wejściu w obszar wybucha)/znów z zapieczętowaną techniką (technika zostaje wyegzekwowana, gdy ktoś wejdzie na obszar) itd. Obszar jest to kwardrat o bokach 10m.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50 za każde 10 m^2
Obrażenia: zależy od pułapki
Ranga: 3 [ C ]
Ken
Mikadzuki no Mai
Jest to taniec miecza. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: miecz
Ranga: 3 [ C ]
Ryuugan Garian Tou
Sprawia, że ostrze naszego miecza zmienia się w wężowego smoka, zrobionego z chakry. Może się on wydłużać, wić itd.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20 / tura
Obrażenia: 1/10 Nin.
Ranga: 3 [ C ]
Denkiteki Buki GuJutsu
Soushouryu
Technika wymagająca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczęci ręczne i przywołuje dwa smoki ze zwojów. Następnie smoki ponownie przyjmują postać zwojów, tyle, że już rozwiniętych. Teraz użytkownik może korzystać z całego arsenału broni, które kryją w sobie zwoje.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 4 [ B ]
GuJutsu Uniwersalne
Youji
Technika polega na wypuszczeniu z ust zwykłego kunai'a. Jest to bardzo celny i zaskakujący sposób ataku.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 5 /za jeden
Obrażenia: +1/20
Ranga: 1 [ E ]
Ningyoushibai no Koutetsu
Strumienie chakry, którymi można pozbierać
wszystkie bronie z podłoża i ścian.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]
Kawara Shuriken
Wykorzystanie dachówek lub innej shurikenowatej rzeczy do ataku na przeciwnika.
Typ: GuJutsu
Koszt: 20 za 3 rzeczy
Obrażenia: Od dachówki: 1/15
Ranga: 2 [ D ]
Kage Shuriken no Jutsu
Ukrycie prawdziwego shurikena pod iluzją z cienia, co powoduje, że broniąc się przed nim, przeciwnik skupia się tylko na iluzji.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/13 - shuriken, 1/11 - Demoniczny shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Sho Shin Moujin
Na początku potrzebne jest nam kilka kunai. Technika sprawia, że kierujemy nimi za pomocą chakry, tak, że nawet po odbiciu mogą z powrotem lecieć na cel i poharatać go.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 30
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Bunagaki
Technika o ciekawym skutku. Mianowicie po skumulowaniu chakry na broni, można ją przedłużyć. Przedłużone ostrze będzie tak twarde jak
prawdziwa broń.
Typ: GuJutsu
Koszt chakry: 2
chakry / centymetr / tura
Obrażenia: bez zmian
Ranga: 3 [ C ]
Kongou Nyoi
Polega na przemienieniu ciała kompana w niezniszczalny kij.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: Podstawowe x2
Ranga: 4 [ B ]
Bukaretsu Shuriken no Jutsu
Sprawia, że shuriken, na którym użyliśmy techniki, po zderzeniu się z czymkolwiek wybucha. Moc jest podobna do wybuchowej notki.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20/shuriken
Obrażenia: +1/20 Nin.
Ranga: 4 [ B ]
Buki Gokusha
Technika polega na zamknięciu wroga w więzieniu z broni. Oczywiście najpierw musimy mieć odpowiednią ilość tychże, aby technika zadziałała. Potem bronie stają się niezniszczalne i nie można ich ruszyć.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 60 / tura
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 4 [ B ]
Wana
Zabiki Wana
Pułapka polega na przymocowania do jakiegoś mechanizmu żyłki. Gdy żyłka się poruszy (np. ktoś na nią wdepnie, dotknie butem) wtedy uruchamia się mechanizm (np. zostają wystrzelone shurikeny itd)
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10 / za każdy kunai, shuriken
Obrażenia: 1/11 kunai, 1/12 shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Bakuretsu Koinu
Użytkownik robi swoją replikę, a gdy przeciwnik się do niej zbliży ona wybucha, a z jej środka wylatują z dużą prędkością Kunaie.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15 / za każdy kunai, shuriken
Obrażenia: 1/11 kunai, 1/12 shuriken
Ranga: 2 [ D ]
Kasui Wana
Pułapka ukryta w ziemi. Gdy ktoś wkroczy w zasięg, z ziemi wysuwają się kolce, na które nabijają się osoby będące w ich zasięgu.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15
Obrażenia: 1/10
Ranga: 3 [ C ]
Ketsukai Houjin
Pułapka obszarowa. Polega na tym, że po wkroczeniu kogokolwiek w dany obszar, uruchamia się mechanizm pułapki. Jako taki mechanizm, można ustawić kunai,shuriken (po wejściu w obszar zostają wystrzelone)
/wybuchającą notkę (po wejściu w obszar wybucha)/znów z zapieczętowaną techniką (technika zostaje wyegzekwowana, gdy ktoś wejdzie na obszar) itd. Obszar jest to kwardrat o bokach 10m.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50 za każde 10 m^2
Obrażenia: zależy od pułapki
Ranga: 3 [ C ]
Ken
Mikadzuki no Mai
Jest to taniec miecza. Wykonują go jedynie ninja posiadający miecz. Polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20
Obrażenia: miecz
Ranga: 3 [ C ]
Ryuugan Garian Tou
Sprawia, że ostrze naszego miecza zmienia się w wężowego smoka, zrobionego z chakry. Może się on wydłużać, wić itd.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 20 / tura
Obrażenia: 1/10 Nin.
Ranga: 3 [ C ]
Denkiteki Buki GuJutsu
Soushouryu
Technika wymagająca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczęci ręczne i przywołuje dwa smoki ze zwojów. Następnie smoki ponownie przyjmują postać zwojów, tyle, że już rozwiniętych. Teraz użytkownik może korzystać z całego arsenału broni, które kryją w sobie zwoje.
Typ: GuJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 4 [ B ]
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|