Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
Człowieczeństwo
:: Uniwersa :: Wampir: Maskarada
Strona 1 z 1
Człowieczeństwo
Człowieczeństwo (wartość Sumienia + wartość Samokontroli) jest miarą śmiertelnej natury twojego bohatera, jaka mu pozostała po śmierci, mimo przekleństwa wampiryzmu. Człowieczeństwo wpływa na moralną siłę, z jaką twój bohater opiera się swoim nowo odkrytym potrzebom i instynktom. Człowieczeństwo jest najważniejszą Cechą bohatera, bowiem wraz z jego utratą zanikają wszelkie związki bohatera z ludzką naturą. Bohater, który zupełnie stracił swoje Człowieczeństwo, staje się całkowicie nieludzkim potworem i nie podlega już kontroli gracza. Jeśli gracz chce kontynuować grę, musi sobie stworzyć nowego bohatera. To podstawowy powód, dla którego chcesz ocalić Człowieczeństwo bohatera, ale jest tez wiele innych. Dla przykładu, w rzucie na Empatię nie przysługuje ci większa liczba kostek, niż wynika to z punktowej wartości twojego Człowieczeństwa. Im mniejsze jest twoje Człowieczeństwo, tym głębiej śpisz i trudniej jest ci się obudzić w razie niebezpieczeństwa. Zwykle częściej wpadasz wtedy w szał w stresowych sytuacjach, jako że w chwili zagrożenia trudniej ci zapanować nad pierwotnymi instynktami. Czyny, jakich dopuszczasz się pod wpływem szału, mogą doprowadzić do jeszcze większej utraty Człowieczeństwa.
Tę Cechę można postrzegać jako dystans pomiędzy wampirem a człowiekiem. Wampiry o wysokim Człowieczeństwie są najbardziej ludzkie, natomiast te o niskim - brutalne i potworne. Oczywiście, nie jest to może aż tak wyraziste; wielu ludzi ma niskie Człowieczeństwo, np. sadystyczni zabójcy, więc może być i tak, że wampir okaże się nawet bardziej ludzki, niż niektórzy ludzie.
x Potworny
o Straszny
oo Bestialski
ooo Zimny
oooo Niewrażliwy
ooooo Zdystansowany
oooooo Nieprzystępny
ooooooo Normalny
oooooooo Czuły
ooooooooo Współczujący
oooooooooo Ludzki
Wpływ Człowieczeństwa
* W dużym stopniu Człowieczeństwo jest miarą ludzkiego wyglądu wampira i tego, na ile może uchodzić za człowieka w normalnym społeczeństwie. Im mniejsza wartość Człowieczeństwa, tym bardziej bestialski wygląd.
* Wampiry zwykle śpią bardzo głęboko i nawet w razie niebezpieczeństwa trudno jest im się obudzić. Podczas dnia, zwłaszcza zaraz po przebudzeniu, nie wolno ci posłużyć się większą liczbą kostek w jakimkolwiek rzucie i w jakiejkolwiek akcji niż wartość twojego Człowieczeństwa.
* Człowieczeństwo wpływa bezpośrednio na testy Charakteru, kiedy usiłujesz powstrzymać się przed wpadnięciem w szał. Nie możesz wtedy rzucić większą liczbą kostek, niż wartość twojego Człowieczeństwa. Tak wiec, kiedy pogrążasz się w otchłani bestialstwa, coraz słabiej opierasz się swej dzikiej naturze. Wraz z utratą Człowieczeństwa bohater wolno, ale stopniowo zbliża się do nocy, kiedy straci całą samokontrolę.
* Długość letargu zależy bezpośrednio od wartości Człowieczeństwa. Im mniejsza jest wartość Człowieczeństwa bohatera, tym dłużej pozostaje on w letargu.
Tę Cechę można postrzegać jako dystans pomiędzy wampirem a człowiekiem. Wampiry o wysokim Człowieczeństwie są najbardziej ludzkie, natomiast te o niskim - brutalne i potworne. Oczywiście, nie jest to może aż tak wyraziste; wielu ludzi ma niskie Człowieczeństwo, np. sadystyczni zabójcy, więc może być i tak, że wampir okaże się nawet bardziej ludzki, niż niektórzy ludzie.
x Potworny
o Straszny
oo Bestialski
ooo Zimny
oooo Niewrażliwy
ooooo Zdystansowany
oooooo Nieprzystępny
ooooooo Normalny
oooooooo Czuły
ooooooooo Współczujący
oooooooooo Ludzki
Wpływ Człowieczeństwa
* W dużym stopniu Człowieczeństwo jest miarą ludzkiego wyglądu wampira i tego, na ile może uchodzić za człowieka w normalnym społeczeństwie. Im mniejsza wartość Człowieczeństwa, tym bardziej bestialski wygląd.
* Wampiry zwykle śpią bardzo głęboko i nawet w razie niebezpieczeństwa trudno jest im się obudzić. Podczas dnia, zwłaszcza zaraz po przebudzeniu, nie wolno ci posłużyć się większą liczbą kostek w jakimkolwiek rzucie i w jakiejkolwiek akcji niż wartość twojego Człowieczeństwa.
* Człowieczeństwo wpływa bezpośrednio na testy Charakteru, kiedy usiłujesz powstrzymać się przed wpadnięciem w szał. Nie możesz wtedy rzucić większą liczbą kostek, niż wartość twojego Człowieczeństwa. Tak wiec, kiedy pogrążasz się w otchłani bestialstwa, coraz słabiej opierasz się swej dzikiej naturze. Wraz z utratą Człowieczeństwa bohater wolno, ale stopniowo zbliża się do nocy, kiedy straci całą samokontrolę.
* Długość letargu zależy bezpośrednio od wartości Człowieczeństwa. Im mniejsza jest wartość Człowieczeństwa bohatera, tym dłużej pozostaje on w letargu.
Anna- Poziom 10
-
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8
:: Uniwersa :: Wampir: Maskarada
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|