Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIF
Naruto
- Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story
- Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi

Top posters
Lavi (1392)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Michaś (707)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
SHEERIF (513)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Robson (479)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Anna (476)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
RafciOo (174)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Zero (173)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Fenek (45)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
pczyż (8)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 
Arheros (5)
Atrybuty Vote_lcapAtrybuty Voting_barAtrybuty Vote_rcap 

Nasi przyjaciele :)



Atrybuty

Go down

Atrybuty Empty Atrybuty

Pisanie  Anna Listopad 12th 2008, 21:00

Atrybuty Fizyczne

Te Cechy określają, jak silny, zręczny i wytrzymały jest bohater. Są głównymi, pierwszorzędnymi Cechami bohaterów nastawionych na działanie i akcje. Fizyczne Atrybuty odnoszą się tylko do zalet i wad ciała.

Siła
To miara twojej wrodzonej fizycznej siły - twoja zdolność udźwigu, nośności i zadawania fizycznych obrażeń. Osoba o wysokiej wartości Siły jest zwykle potężniej zbudowana i większa od tych, których wartość tej Cechy jest niższa. Oczywiście, zawsze znajdą się wyjątki.
Siła ma zastosowanie, gdy próbujesz coś udźwignąć, przenieść, pchnąć, rzucić lub uszkodzić. Wartość Siły dodaje się do Sumy podczas bezpośredniej walki. Siłę wykorzystujesz również wtedy, gdy próbujesz wykonać jakikolwiek skok.

* Kiepska: Możesz utrzymać ciężar 20 kg
** Przeciętna: Możesz utrzymać ciężar 50 kg
*** Dobra: Możesz utrzymać ciężar 125 kg
**** Wybitna: Możesz utrzymać ciężar 200 kg
***** Niezwykła: Możesz utrzymać ciężar 325 kg

Zręczność
Ta Cecha jest miarą twej ogólnej fizycznej sprawności - szybkości, zwinności i gibkości. Wyznacza możliwości zwinnego i szybkiego poruszania się oraz dokładność i wyczucie w operowaniu rożnymi przedmiotami. Na Zręczność składają się koordynacja wzrokowo-ruchowa, sprawność motoryczna i manualna, czas reakcji, odruchy i zwinność ciała.

* Kiepska: Masz obie lewe ręce, wiec nie używaj piły łańcuchowej.
** Przeciętna: Potrafisz żuć gumę i jednocześnie iść.
*** Dobra: Masz wspaniale, choć surowe możliwości w lekkoatletyce.
**** Wybitna: Potrafisz żonglować pięcioma noźami.
***** Niezwykla: Potrafisz żonglować pięcioma nożami z zawiązanymi oczami.

Wytrzymałość
Wytrzymałość jest miara ogólnej kondycji zdrowotnej i odporności na ból; określa jak długo możesz kontynuować swój wysiłek oraz ile możesz znieść fizycznego bólu. Wytrzymałość jest twoją potencjalną mocą zarówno fizyczną, jak i mentalną, a jednym z najważniejszych jej elementów jest wola przeżycia.

* Kiepska: Masz wątłą budowę ciała i możesz być chorowity.
** Przeciętna: Masz średnią kondycje zdrowotną.
*** Dobra: Masz dobrą sylwetkę ciała - rezultat regularnych ćwiczeń.
**** Wybitna: Możesz biegać w maratonach.
***** Niezwykla: Jesteś na tyle twardy, że możesz przeżyć prawie wszystko.


Atrybuty Społeczne

Twoje Cechy Społeczne opisują twój osobisty urok, znajomość ludzkiego umysłu i wygląd. Twoje Społeczne Cechy określają pierwsze wrażenie, jakie wywarłeś na innych, zdolności przywódcze i naturę twoich stosunków z innymi.

Charyzma
Charyzma określa, na ile potrafisz zafascynować innych swoją osobą i przyciągać ich ku sobie. Posługujesz się Charyzmą, aby emocjonalnie pozyskać innych i zdobyć ich zaufanie. Ta Cecha wynika bardziej z posiadania charyzmatycznej osobowości, niż umiejętności manipulacji innymi. To suma zachowania, uroku i siły oddziaływania bohatera. Charyzma odzwierciedla twoją siłę przekonywania innych, tak aby ci zawierzyli.

* Kiepska: Wszyscy cię unikają.
** Przeciętna: Dajesz się lubić.
*** Dobra: Ludzie ufają tobie i zwierzają ci się.
**** Wybitna: Masz w sobie coś, co przyciąga ku tobie ludzi.
***** Niezwykla: Mógłbyś przewodzić narodowi.

Oddziaływanie
Ta Cecha mierzy twoją zdolność aktywnej autoekspresji, przejawiającej się wtedy, gdy chcesz kogoś skłonić, aby cos zrobił. Ma zastosowanie zawsze, gdy próbujesz na kogoś bezpośrednio wpłynąć lub kimś manipulować. Wykorzystujesz Oddziaływanie do oszukiwania, ogłupiania, bluffowania, przechytrzania i przegadywania innych. Możesz bardzo skutecznie manipulować nowo poznanymi ludźmi, lecz osoby znające cię od dawna rzadko dają się nabrać.
Oddziaływanie wykorzystuje się we wszystkich rzutach, kiedy bezpośrednio próbujesz na kogoś wpłynąć lub go do czegoś przekonać. Nie ma na to wpływu fakt, czy ta osoba cię lubi, czy tez nie (choć może się to odbić na stopniu trudności zamierzonej akcji).
Jeśli akcja Oddziaływania nie powiedzie się i twój rozmówca zorientuje się, co próbowałeś zrobić (jeśli wypadnie pech), może się bardzo rozzłościć. Ludzie są manipulowani przez cały czas i zwykle to ignorują. Jednak kiedy sobie to uświadomią, może to wzbudzić ich niepokój. Oddziaływanie może przynosić wspaniale efekty, ale jawna manipulacja jest ryzykowna. Bohaterowie z wysoką wartością Oddziaływania nie należą do zaufanych przyjaciół tych, którzy ich dobrze znają.

* Kiepska: Wyrażasz się zaledwie w kilku słowach.
** Przeciętna: Może ktoś ci uwierzy.
*** Dobra: Byłbyś dobrym prawnikiem.
**** Wybitna: Powinieneś kandydować na wysokie stanowisko.
***** Niezwykła: Mógłbyś sprzedawać lód Eskimosom.

Wygląd
Ta Cecha opisuje twój wygląd w kategoriach atrakcyjności i siły prezencji. Wcale nie musisz być piękny, aby mięć wysoka Aparycje; wystarczy że masz w sobie coś, co podoba się innym. Aparycja nie jest statycznym modelem piękna, to urok i powab wynikający ze sposobu, w jaki się poruszasz i mówisz, to twoja witalność i ekspresja. To miara tego, na ile interesujący i atrakcyjny wydajesz się innym. Aparycja brana jest pod uwagę w każdej społecznej sytuacji, gdzie nie ma wymiany słów. Jest o wiele ważniejsza, niż mógłbyś sądzić; to, jak odbierasz innych, w dużym stopniu zależy od ich wyglądu, bez względu na to, jak jesteś otwarty i tolerancyjny. Może nie lubisz się do tego przyznawać, ale to prawda.
Aparycja nie jest Cechą, którą wykorzystuje się tylko w rzutach, ale często służy Narratorowi jako pomoc w ocenie zwyczajowej reakcji innych na twoją osobę, kiedy spotykają cię po raz pierwszy.
Dlatego tez Aparycja może wpływać na inne rzuty Społeczne, które wykonujesz względem takich osób (w niektórych wypadkach wartość Aparycji determinuje maksymalna liczbę sukcesów w Społecznych akcjach, dzięki czemu odrażająca osoba może zdobyć co najwyżej minimalny sukces).

* Kiepska: Ściągasz na siebie wrogość innych.
** Przeciętna: Łatwo cię zignorować, tak łatwo zlewasz się z tłumem.
*** Dobra: Masz sympatyczny wygląd i ludzie dobrze cię traktują.
**** Wybitna: Jesteś piękna, jak modelka i wzbudzasz z tego powodu zachwyt i respekt.
***** Niezwykła: Pierwszą reakcją na twój widok jest niebiański zachwyt, głęboka zazdrość albo zupełna troskliwość.


Atrybuty Mentalne

Cechy Mentalne reprezentują całokształt sprawności umysłowej twojego bohatera, wliczając w to pamięć, percepcję, zdolności uczenia się i kojarzenia.

Percepcja
Ta Cecha określa, na ile świadomy jesteś otaczającego cię środowiska. Czasami odnosi się do świadomych działań, jak poszukiwanie czegoś, ale częściej określa intuicję - po prostu coś zauważasz albo nie. Z założenia, Percepcja jest wrażliwością na świat, jakością szeroko otwartych oczu, tak powszechną wśród dzieci (dla których świat jest bezgranicznym i tajemniczym miejscem) i rzadko przejawiana przez osoby najbardziej sterane życiem.
Percepcja ma zastosowanie, gdy chcesz sprawdzić, czy twój bohater pojął coś intuicyjnie albo uświadomił sobie pewne fakty czy skojarzenia. Pomaga określić, jak bardzo jest wyczulony na zasadzki, podteksty wypowiedzi polityków i subtelności kolorystyki w obrazach.

* Kiepska: Jesteś ślepy na wszystko, czego nie masz tuż przed oczami.
** Przeciętna: Jesteś świadomy subtelnych interakcji w twoim otoczeniu.
*** Dobra: Wyczuwasz nastroje i istotę rzeczy.
**** Wybitna: Stale jesteś wyczulony na niuanse życia.
***** Niezwykła: Możesz dostrzec igłę w stogu siana.

Inteligencja
Twoja inteligencja reprezentuje zarówno pamięć, jak i zdolności uczenia się oraz kojarzenia. Ma zastosowanie wraz ze Zdolnościami, które wymagają pełnego procesu myślenia. Niektórzy opisują ją jako osobnicza bystrość umysłu i umiejętność oceny, ale to coś więcej - to łatwość pojmowania, sprawność rozumowania i ewaluacji. Inteligencja jest miarą indywidualnej głębi i giętkości myśli.
Potoczny zdrowy rozsądek, tzw. olej w głowie i mądrość nie są elementami Atrybutu Inteligencji; są one aspektami bohatera, które oddaje sam gracz. Jednak niska Inteligencja może cechować bohatera, który nie potrafi zrozumieć skomplikowanych myśli i który bardzo powoli się uczy - może on po prostu postrzegać rzeczy w kategoriach biale-czarne i nie rozumieć, że naprawdę mają one odcienie szarości. Z drugiej strony, bohaterowie o wysokiej Inteligencji są wytrawnymi myślicielami, zdolnymi rozszyfrować wiele rożnych poziomów dyskusji czy problemu. Charakteryzują się wnikliwa oceną i świetnie potrafią oddzielić prawdę od kłamstwa, przynajmniej kiedy maja czas przemyśleć sprawę. Inteligencja pozwala wyrażać raczej starannie przemyślane opinie, niż podejmować błyskawiczne decyzje, co zależy od Refleksu.

* Kiepska: Iloraz Inteligencji 80
** Przeciętna: Iloraz Inteligencji 100
*** Dobra: Iloraz Inteligencji 120
**** Wybitna: Iloraz Inteligencji 140
***** Niezwykła: Iloraz Inteligencji 160+

Spryt
Atrybut Sprytu określa zdolność do szybkiego i właściwego reagowania na nowe sytuacje, jak również bystrość myślenia i spryt. Najprościej nazwać go miarą szybkości myślenia. Bardziej wnikliwe spojrzenie definiuje Refleks jako bystrość, przenikliwość i sprawność pojmowania problemów w najprostszych kategoriach.
Osoby o słabym Sprycie są czasem niezdolne do podjęcia właściwej decyzji z uwagi na zaskoczenie (niczym jeleń schwytany w światła reflektorów). Słaby Spryt może oznaczać, ze łatwiej dajesz się oszukać i nabrać, niż większość ludzi, jako że jesteś naiwnym i prostym odkrywcą ludzkiej natury. Jeśli masz dobry Spryt, potrafisz szybko reagować w nowo zaistniałej sytuacji i rzadko dajesz się zaskoczyć nagła zmianą biegu wypadków - cokolwiek się zdarzy, będziesz gotów.

* Kiepska: Wysyłasz pieniądze teleewangelistom.
** Przeciętna: Wiesz kiedy podbijać stawki, a kiedy pasować w pokerze.
*** Dobra: Umiesz poruszać się po mieście w godzinach szczytu
(nie strzelając do nikogo).
**** Wybitna: Mógłbyś być improwizującym komikiem.
***** Niezwykła: Masz superkomputer zamiast mózgu - taki jest szybki.
Anna
Anna
Poziom 10
Poziom 10

Female
Capricorn Horse
Exp : 476
SP : 159
Sława : 8

Powrót do góry Go down

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach