Similar topics
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
2 posters
:: Uniwersa :: Neuroshima
Strona 1 z 1
NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
Suwak i testy:
- Nowy suwak (poz. umiejętności równy 3, suwak w dół)
- Zupełnie nowa punktacja oparta o wielokrotność 3. Oto ona: (+3, 0, -3, -6, -9, -12, -15)
- Nowe poziomy trudności "ELITA" (-18), "CUD" (-21), "BÓG" (-24)
Rany:
- Trafienia w głowę, tułów i rany równe KRYT. zabijają po 3 turach bez udzielenia pomoc medycznej.
- Trafienia w ręce i nogi zabija dopiero po 5 turach bez udzielenia pomocy.
- Rany powyżej 1,5 KRYTYCZNEJ oznaczają utratę części ciała (nie dotyczy głowy)
Trafienia:
- Nowe trafienie selektywne w: Oko, Gardło, Serce, Krocze , Kostkę, Kolano, Nadgarstek, Łokieć, Płuco, Ucho i inne których nie wymieniłem. Utrudnienie wynosi: 120%
Doświadczenie:
- Rozwój umiejętności na poziom X (koszt w punktach)
[ 4] Szutczka
[ 3] Rozwój umiejętności na poziom 1 (Zakup nowej umiejętności)
[ 2] Rozwój umiejętności na poziom 2
[ 3] Rozwój umiejętności na poziom 3
[ 4] Rozwój umiejętności na poziom 4
[ 5] Rozwój umiejętności na poziom 5
[ 6] Rozwój umiejętności na poziom 6
[ 7] Rozwój umiejętności na poziom 7
[ 8] Rozwój umiejętności na poziom 8
[ 9] Rozwój umiejętności na poziom 9
[10] Rozwój umiejętności na poziom 10
[22] Rozwój umiejętności na poziom 11
[24] Rozwój umiejętności na poziom 12
[26] Rozwój umiejętności na poziom 13
[28] Rozwój umiejętności na poziom 14
[30] Rozwój umiejętności na poziom 15
[32] Rozwój umiejętności na poziom 16
[34] Rozwój umiejętności na poziom 17
[36] Rozwój umiejętności na poziom 18
[38] Rozwój umiejętności na poziom 19
[40] Rozwój umiejętności na poziom 20
- Rozwój współczynnika na poziom (koszt w punktach)
[16] Rozwój współczynnika na poziom 8
[18] Rozwój współczynnika na poziom 9
[20] Rozwój współczynnika na poziom 10
[22] Rozwój współczynnika na poziom 11
[24] Rozwój współczynnika na poziom 12
[26] Rozwój współczynnika na poziom 13
[28] Rozwój współczynnika na poziom 14
[30] Rozwój współczynnika na poziom 15
[32] Rozwój współczynnika na poziom 16
[34] Rozwój współczynnika na poziom 17
[36] Rozwój współczynnika na poziom 18
[38] Rozwój współczynnika na poziom 19
[40] Rozwój współczynnika na poziom 20
[ 84] Rozwój współczynnika na poziom 21
[ 88] Rozwój współczynnika na poziom 22
[ 92] Rozwój współczynnika na poziom 23
[ 96] Rozwój współczynnika na poziom 24
[100] Rozwój współczynnika na poziom 25
Walka dwoma broniami:
- Utrudnienie +30% do podstawowej ręki i +60% do drugiej.
Granat hukowy:
- Granat o zasięgu 10m. (20 w zamkniętych pomieszczeniach)
- Wybuch ogłusza osoby do 1 min. w zależności od tego jak blisko była osoba od wybuchu. Na każdy 2 metry przypada 1 tura ogłuszenia oraz na następne 3 tury +90% utrudnienia do testów zmniejszane co turę o 30%.
Wiek a punkty przy tworzeniu postaci:
Bazowe punkty statystyk: 50 + wiek
Punkty umiejętności: 6 pkt. * Wiek
Sztuczki: Wiek / 5 (zaokrąglony do najbliższej wartości)
Zręczność:
[20+] Potrafisz odstrzelić jaja przelatującemu komarowi.
[17+] Myślałeś o profesji snajpera.
[15+] Na szturmowca się nadasz.
[12+] Poradzisz sobie z strzelaniem ale tylko na krótki dystans. Może czas pomyśleć o śrutówkach.
[8+] Snajperem to ty nie będziesz. A i w razie walki idziesz pierwszy.
Percepcja:
[20+] Nie jesteś czasem robotem ? Bo kto normalny usłyszy pierdnięcie z 50 metrów.
[17+] Mało co umknie twojemu spojrzeniu. Tu jest woda, tam żarcie, a tam pułapka. Ot zwykł zwiad.
[15+] Byle co Cię nie podejdzie ale nie takiego cwaniaka mutki zerzerały.
[12+]W ciemności zachowujesz się jak dziecko we mglę ale ogólnie jest dobrze.
[8+]Jak coś Ci się pokaże przed nosem wielkości stodoły to może zauważysz.
Charakter:
[20+] Zachowujesz się jakbyś miał co najmniej ze 3 życia w zapasie. Dobrze się czujesz ?
[17+] Czy mi się wydawało czy ty przed chwilą pokazałeś fakasa temu wielkiemu mutkowi.
[15+] Od czasu do czasu zdarzy Ci się zaszaleć na motorze że sam czasami się dziwisz że żyjesz.
[12+] Jak każdy człowiek boisz się Golema i większości mutków. Wróże Ci długie życie.
[8+] Na dźwięk samego słowa „strach” chowasz się za kolegami.
Spryt:
[20+] Twoje IQ wynosi 188,9371829 ale to jest niemiarodajny współczynnik, jak twierdzisz.
[17+] Silnik elektryczny ? To jest taka maszyna co jak się jej da prąd to się kręcić zaczyna.
[15+] No, no czytało się parę magazynów How To. O kurde ty umiesz czytać.
[12+] Głupi nie jesteś ale do bystrych to ty nie należysz.
[8+] Średnio rozgarnięty kretyn
Budowa:
[20+] Szafa 3-drzwiowa z lustrem to godny opis twojej postury. Mięśnie to ty masz nawet na piętach.
[17+] Się skacze się pływa i bajerka jest.
[15+] Budowa jak na szkolnego football’iste przystało
[12+] Drabinki to ty u siebie nie zobaczysz ale małego jeszcze tak.
[8+]Masz mięśnie jak bocian pięty.
Atrakcyjność:
[20+] Prawdziwa miss, mister ukochanych ZSA.
[17+] Zależnie od twojej profki ale najogólniej to niezłe ciacho z ciebie.
[15+] No, no dbało się o pryszcze w młodości.
[12+]Przeciętna twarz, więc ani się nie wyróżniasz ani nie odstraszasz.
[8+]Na pewno jesteś ładniejszy od koziej dupy więc nie jest tak źle.
- Nowy suwak (poz. umiejętności równy 3, suwak w dół)
- Zupełnie nowa punktacja oparta o wielokrotność 3. Oto ona: (+3, 0, -3, -6, -9, -12, -15)
- Nowe poziomy trudności "ELITA" (-18), "CUD" (-21), "BÓG" (-24)
Rany:
- Trafienia w głowę, tułów i rany równe KRYT. zabijają po 3 turach bez udzielenia pomoc medycznej.
- Trafienia w ręce i nogi zabija dopiero po 5 turach bez udzielenia pomocy.
- Rany powyżej 1,5 KRYTYCZNEJ oznaczają utratę części ciała (nie dotyczy głowy)
Trafienia:
- Nowe trafienie selektywne w: Oko, Gardło, Serce, Krocze , Kostkę, Kolano, Nadgarstek, Łokieć, Płuco, Ucho i inne których nie wymieniłem. Utrudnienie wynosi: 120%
Doświadczenie:
- Rozwój umiejętności na poziom X (koszt w punktach)
[ 4] Szutczka
[ 3] Rozwój umiejętności na poziom 1 (Zakup nowej umiejętności)
[ 2] Rozwój umiejętności na poziom 2
[ 3] Rozwój umiejętności na poziom 3
[ 4] Rozwój umiejętności na poziom 4
[ 5] Rozwój umiejętności na poziom 5
[ 6] Rozwój umiejętności na poziom 6
[ 7] Rozwój umiejętności na poziom 7
[ 8] Rozwój umiejętności na poziom 8
[ 9] Rozwój umiejętności na poziom 9
[10] Rozwój umiejętności na poziom 10
[22] Rozwój umiejętności na poziom 11
[24] Rozwój umiejętności na poziom 12
[26] Rozwój umiejętności na poziom 13
[28] Rozwój umiejętności na poziom 14
[30] Rozwój umiejętności na poziom 15
[32] Rozwój umiejętności na poziom 16
[34] Rozwój umiejętności na poziom 17
[36] Rozwój umiejętności na poziom 18
[38] Rozwój umiejętności na poziom 19
[40] Rozwój umiejętności na poziom 20
- Rozwój współczynnika na poziom (koszt w punktach)
[16] Rozwój współczynnika na poziom 8
[18] Rozwój współczynnika na poziom 9
[20] Rozwój współczynnika na poziom 10
[22] Rozwój współczynnika na poziom 11
[24] Rozwój współczynnika na poziom 12
[26] Rozwój współczynnika na poziom 13
[28] Rozwój współczynnika na poziom 14
[30] Rozwój współczynnika na poziom 15
[32] Rozwój współczynnika na poziom 16
[34] Rozwój współczynnika na poziom 17
[36] Rozwój współczynnika na poziom 18
[38] Rozwój współczynnika na poziom 19
[40] Rozwój współczynnika na poziom 20
[ 84] Rozwój współczynnika na poziom 21
[ 88] Rozwój współczynnika na poziom 22
[ 92] Rozwój współczynnika na poziom 23
[ 96] Rozwój współczynnika na poziom 24
[100] Rozwój współczynnika na poziom 25
Walka dwoma broniami:
- Utrudnienie +30% do podstawowej ręki i +60% do drugiej.
Granat hukowy:
- Granat o zasięgu 10m. (20 w zamkniętych pomieszczeniach)
- Wybuch ogłusza osoby do 1 min. w zależności od tego jak blisko była osoba od wybuchu. Na każdy 2 metry przypada 1 tura ogłuszenia oraz na następne 3 tury +90% utrudnienia do testów zmniejszane co turę o 30%.
Wiek a punkty przy tworzeniu postaci:
Bazowe punkty statystyk: 50 + wiek
Punkty umiejętności: 6 pkt. * Wiek
Sztuczki: Wiek / 5 (zaokrąglony do najbliższej wartości)
Zręczność:
[20+] Potrafisz odstrzelić jaja przelatującemu komarowi.
[17+] Myślałeś o profesji snajpera.
[15+] Na szturmowca się nadasz.
[12+] Poradzisz sobie z strzelaniem ale tylko na krótki dystans. Może czas pomyśleć o śrutówkach.
[8+] Snajperem to ty nie będziesz. A i w razie walki idziesz pierwszy.
Percepcja:
[20+] Nie jesteś czasem robotem ? Bo kto normalny usłyszy pierdnięcie z 50 metrów.
[17+] Mało co umknie twojemu spojrzeniu. Tu jest woda, tam żarcie, a tam pułapka. Ot zwykł zwiad.
[15+] Byle co Cię nie podejdzie ale nie takiego cwaniaka mutki zerzerały.
[12+]W ciemności zachowujesz się jak dziecko we mglę ale ogólnie jest dobrze.
[8+]Jak coś Ci się pokaże przed nosem wielkości stodoły to może zauważysz.
Charakter:
[20+] Zachowujesz się jakbyś miał co najmniej ze 3 życia w zapasie. Dobrze się czujesz ?
[17+] Czy mi się wydawało czy ty przed chwilą pokazałeś fakasa temu wielkiemu mutkowi.
[15+] Od czasu do czasu zdarzy Ci się zaszaleć na motorze że sam czasami się dziwisz że żyjesz.
[12+] Jak każdy człowiek boisz się Golema i większości mutków. Wróże Ci długie życie.
[8+] Na dźwięk samego słowa „strach” chowasz się za kolegami.
Spryt:
[20+] Twoje IQ wynosi 188,9371829 ale to jest niemiarodajny współczynnik, jak twierdzisz.
[17+] Silnik elektryczny ? To jest taka maszyna co jak się jej da prąd to się kręcić zaczyna.
[15+] No, no czytało się parę magazynów How To. O kurde ty umiesz czytać.
[12+] Głupi nie jesteś ale do bystrych to ty nie należysz.
[8+] Średnio rozgarnięty kretyn
Budowa:
[20+] Szafa 3-drzwiowa z lustrem to godny opis twojej postury. Mięśnie to ty masz nawet na piętach.
[17+] Się skacze się pływa i bajerka jest.
[15+] Budowa jak na szkolnego football’iste przystało
[12+] Drabinki to ty u siebie nie zobaczysz ale małego jeszcze tak.
[8+]Masz mięśnie jak bocian pięty.
Atrakcyjność:
[20+] Prawdziwa miss, mister ukochanych ZSA.
[17+] Zależnie od twojej profki ale najogólniej to niezłe ciacho z ciebie.
[15+] No, no dbało się o pryszcze w młodości.
[12+]Przeciętna twarz, więc ani się nie wyróżniasz ani nie odstraszasz.
[8+]Na pewno jesteś ładniejszy od koziej dupy więc nie jest tak źle.
Ostatnio zmieniony przez Lavi dnia Sierpień 14th 2012, 01:19, w całości zmieniany 10 razy
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
Sława a jej znaczenie w skali miasta / rejonu:
[0] - Nikt Cie nie zna
[1] - Zna Cię kilka osób prawdopodobnie znajomi/sprzedawca w sklepie itp.
[2] - Raz powiedziałeś coś na głos udzielając się publicznie (znają Cie osoby które tam były)
[3] - Znają Cię w małym miasteczku
[4] - Jedno z większych miast o tobie wie
[5] - Jesteś znany w całym stanie
[6] - Jesteś doskonale znany w kilku dużych stanach
[7] - Na całym wybrzeżu o tobie gadają
[8] - Mało kto o tobie nie słyszał, nie wiele brakuje Ci do statusu legendy
[9] - Jesteś prawdziwą Legendą jeszcze tylko orbital i MOLOCH o tobie nie słyszał
[10] - No chłopie. Nawet MOLOCH o tobie słyszał i uważa Cie za zagrożenie. Niewiele brakuje Ci do statusu martwej legendy Coś czuje że to się szybko zmieni.
[0] - Nikt Cie nie zna
[1] - Zna Cię kilka osób prawdopodobnie znajomi/sprzedawca w sklepie itp.
[2] - Raz powiedziałeś coś na głos udzielając się publicznie (znają Cie osoby które tam były)
[3] - Znają Cię w małym miasteczku
[4] - Jedno z większych miast o tobie wie
[5] - Jesteś znany w całym stanie
[6] - Jesteś doskonale znany w kilku dużych stanach
[7] - Na całym wybrzeżu o tobie gadają
[8] - Mało kto o tobie nie słyszał, nie wiele brakuje Ci do statusu legendy
[9] - Jesteś prawdziwą Legendą jeszcze tylko orbital i MOLOCH o tobie nie słyszał
[10] - No chłopie. Nawet MOLOCH o tobie słyszał i uważa Cie za zagrożenie. Niewiele brakuje Ci do statusu martwej legendy Coś czuje że to się szybko zmieni.
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
Powyżej średniego dystansu jest dodatkowe 30% utrudnienia na każdą kolejną odległość.
Czyli strzelając np. w oko 120%
Karabin Snajperski
Blisko = 30-60m
Standardowa = 60-100m (+30% ekstra)
Średnia = 100-200m (+60 ekstra)
Daleka = 200-300m (+90% ekstra)
Bardzo daleka = 300-400m (+120% ekstra)
Fuks = 400-600m (+160% ekstra)
600-1000m (+180% ekstra)
1000-1500m (+210% ekstra)
> 1500 (+240% + 30% za każde 500 metrów)
i teraz strzał z 700m w oko wynosi 120% + 180% = 300%
Czyli strzelając np. w oko 120%
Karabin Snajperski
Blisko = 30-60m
Standardowa = 60-100m (+30% ekstra)
Średnia = 100-200m (+60 ekstra)
Daleka = 200-300m (+90% ekstra)
Bardzo daleka = 300-400m (+120% ekstra)
Fuks = 400-600m (+160% ekstra)
600-1000m (+180% ekstra)
1000-1500m (+210% ekstra)
> 1500 (+240% + 30% za każde 500 metrów)
i teraz strzał z 700m w oko wynosi 120% + 180% = 300%
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Re: NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
Do 230%(:/) zawsze trafiam;D, no chyba ze zaciecie;/ chociaz moja m21-ka jest niezawodna;D
Jak możesz to obczaj Strzelca wyborowego (w orginale maksymalna kara za odległość to 100%)
Jak możesz to obczaj Strzelca wyborowego (w orginale maksymalna kara za odległość to 100%)
Ostatnio zmieniony przez RafciOo dnia Czerwiec 21st 2011, 12:45, w całości zmieniany 2 razy
RafciOo- Poziom 6
-
Exp : 174
SP : 169
Sława : 3
Re: NEUROSHIMA 2.2 - NOWE ZASADY
Alternatywą do tego może być 100m 10% wtedy strzał w oko na odległość 700m wynosi:
70% + 120% = 190% (Co akurat jest troszkę mało ;/)
Dlatego trzeba by podwoić utrudnienia powyżej "Standardowego" zasięgu odnoszące się do lokacji:
70% + 240% = 310%
I już teraz mamy całkiem niezły wynik
2000m:
- 200% (Strzał w sylwetkę)
- 200% + 40% = 240% (Tors)
- 200% + 160% = 360% (Głowa)
- 200% + 240% = 440% (Oko i inne małe punkty )
Taki system pozwala na szybkie obliczanie w pamięci utrudnienia za odległość i punkt strzału dla snajperek ^^
70% + 120% = 190% (Co akurat jest troszkę mało ;/)
Dlatego trzeba by podwoić utrudnienia powyżej "Standardowego" zasięgu odnoszące się do lokacji:
70% + 240% = 310%
I już teraz mamy całkiem niezły wynik
2000m:
- 200% (Strzał w sylwetkę)
- 200% + 40% = 240% (Tors)
- 200% + 160% = 360% (Głowa)
- 200% + 240% = 440% (Oko i inne małe punkty )
Taki system pozwala na szybkie obliczanie w pamięci utrudnienia za odległość i punkt strzału dla snajperek ^^
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
:: Uniwersa :: Neuroshima
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|