Similar topics
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
Jutsu Raiton (Piorun)
Jutsu Raiton (Piorun)
Chuusuusei Biribiri
Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiare. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: 1/15, stan przestawienia nerwów przez 1k6 tur
Ranga: 2 [ D ]
Raiseishi
Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Raikyuu
W powietrzu kumuluje się energia elektryczna, która formuje okrągłą kulę elektryczną.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Gufutenka
Polega na wytworzeniu w dłoniach/dłoni błyskawicy, którą potem można cisnąć we wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Raizou Ikazuchi no Kiba
Atak wyładowaniami elektrycznymi, który może rozdzielać się na mniejsze elektrowstrząsy. Ilość pomniejszych wstrząsów wynosi 3.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/10, 1/15, 1/20
Ranga: 3 [ C ]
Rai no Tate
Przed ręką użytkownika pojawia się elektryczna tarcza, broniąca przed atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/15 Vit., 1/20 Nin.
Ranga: 3 [ C ]
Raizou Senpuu no Jutsu
Polega na wytworzeniu kilku małych, elektrycznych wirów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Obrażenia: 1/9
Ranga: 4 [ B ]
Ikazappu
Polega na wytworzeniu w dłoni małej błyskawicy, która formuje się w kulę. Trzeba nią zaatakować z bliska. Kula paraliżuje ciało i zadaje obrażenia.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 55
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Raiginken
Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: 1/9
Ranga: 4 [ B ]
Matatenka
W namierzone przez użytkownika miejsce/cel z nieba lecą pioruny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Obrażenia: 1/5
Ranga: 4 [ B ]
Rai Tate no Kireme
Po uprzednim urzyciu Rai no Tate, możemy wysłać tarczę do przodu (w linji prostej), aby staranowała i poraziła wrogów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Obrażenia: jak przy Rai Tate
Ranga: 4 [ B ]
Raigeki no Yoroi
Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 80
Obrażenia: Wróg, gdy dotknie: 1/12, 1/7 Vit.
Ranga: 4 [ B ]
Rairyuu no Tatsumaki
Potężna technika elektryczności. Użytkownik zaczyna obracać się wokół własnej osi, tworząc trąbę powietrzną z wyładowań elektrycznych, przyjmującą kształt smoka. Technika wymaga tak ogromnych nakładów energii elektrycznej, że jest możliwa do wykonania praktycznie tylko podczas burzy. Silniejsi shinobi wytwarzają go tylko z chakry
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: Normalnie: 160, W czasie burzy: 80
Obrażenia: Od smoka: 1/3, Od tornada: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Raikiri/Chidori
Jutsu z wyższej półki, wymyślone niegdyś przez Jounina Ukrytego Liścia. Pochłania bardzo dużo chakry. Użytkownik charakterystycznie układa ręce, jedna podtrzymuje drugą. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, wokół ręki gromadzi się chakra, przybierająca postać wyładowań elektrycznych. Technika ta jest w stanie przedrzeć się prawie przez wszystko.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Chidori Nagashi
Rozwinięcie Chidori (patrz wyżej). Tym razem chakra, zmieniająca się w wyładowania wychodzi z całego ciała, dzięki czemu nie można do nas podejść, jeśli nie chce się zostać porażonym. Technika tworzy wokół nas pole wyładować elektrycznych i promieniu 3 metrów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 220
Obrażenia: 1/5
Ranga: 6 [ S ]
Jest to coś w stylu impulsu elektrycznego, który po zetknięciu z nerwem znajdującym się z tyłu głowy, unieruchamia ofiare. Gdy przeciwnik chce ruszyć lewą ręką, rusza prawą.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 15
Obrażenia: 1/15, stan przestawienia nerwów przez 1k6 tur
Ranga: 2 [ D ]
Raiseishi
Technika polega na nasyceniu broni elektrycznością, dzięki czemu każdy kontakt żywego ciała z taką bronią będzie oznaczać porażenie i szok, a także, dodatkowe obrażenia.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 10/tura
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Raikyuu
W powietrzu kumuluje się energia elektryczna, która formuje okrągłą kulę elektryczną.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Gufutenka
Polega na wytworzeniu w dłoniach/dłoni błyskawicy, którą potem można cisnąć we wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 20
Obrażenia: 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Raizou Ikazuchi no Kiba
Atak wyładowaniami elektrycznymi, który może rozdzielać się na mniejsze elektrowstrząsy. Ilość pomniejszych wstrząsów wynosi 3.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/10, 1/15, 1/20
Ranga: 3 [ C ]
Rai no Tate
Przed ręką użytkownika pojawia się elektryczna tarcza, broniąca przed atakami.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 40
Obrażenia: 1/15 Vit., 1/20 Nin.
Ranga: 3 [ C ]
Raizou Senpuu no Jutsu
Polega na wytworzeniu kilku małych, elektrycznych wirów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Obrażenia: 1/9
Ranga: 4 [ B ]
Ikazappu
Polega na wytworzeniu w dłoni małej błyskawicy, która formuje się w kulę. Trzeba nią zaatakować z bliska. Kula paraliżuje ciało i zadaje obrażenia.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 55
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Raiginken
Polega na wytworzeniu elektrycznego miecza, który razi wszystko w swoim zasięgu, oprócz właściciela.
Typ: NinJutsu/TaiJutsu
Koszt chakry: 60
Obrażenia: 1/9
Ranga: 4 [ B ]
Matatenka
W namierzone przez użytkownika miejsce/cel z nieba lecą pioruny.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 100
Obrażenia: 1/5
Ranga: 4 [ B ]
Rai Tate no Kireme
Po uprzednim urzyciu Rai no Tate, możemy wysłać tarczę do przodu (w linji prostej), aby staranowała i poraziła wrogów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 50
Obrażenia: jak przy Rai Tate
Ranga: 4 [ B ]
Raigeki no Yoroi
Pancerz z wyładowań elektrycznych chroniący postać. Nie tylko broni przed atakami, ale także zadaje obrażenia każdemu wrogowi, który się z nim zetknie.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 80
Obrażenia: Wróg, gdy dotknie: 1/12, 1/7 Vit.
Ranga: 4 [ B ]
Rairyuu no Tatsumaki
Potężna technika elektryczności. Użytkownik zaczyna obracać się wokół własnej osi, tworząc trąbę powietrzną z wyładowań elektrycznych, przyjmującą kształt smoka. Technika wymaga tak ogromnych nakładów energii elektrycznej, że jest możliwa do wykonania praktycznie tylko podczas burzy. Silniejsi shinobi wytwarzają go tylko z chakry
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: Normalnie: 160, W czasie burzy: 80
Obrażenia: Od smoka: 1/3, Od tornada: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Raikiri/Chidori
Jutsu z wyższej półki, wymyślone niegdyś przez Jounina Ukrytego Liścia. Pochłania bardzo dużo chakry. Użytkownik charakterystycznie układa ręce, jedna podtrzymuje drugą. Po wykonaniu odpowiednich pieczęci, wokół ręki gromadzi się chakra, przybierająca postać wyładowań elektrycznych. Technika ta jest w stanie przedrzeć się prawie przez wszystko.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 150
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Chidori Nagashi
Rozwinięcie Chidori (patrz wyżej). Tym razem chakra, zmieniająca się w wyładowania wychodzi z całego ciała, dzięki czemu nie można do nas podejść, jeśli nie chce się zostać porażonym. Technika tworzy wokół nas pole wyładować elektrycznych i promieniu 3 metrów.
Typ: NinJutsu
Koszt chakry: 220
Obrażenia: 1/5
Ranga: 6 [ S ]
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|