Similar topics
Lista Mistrzów
Warhammer - SHEERIFNaruto - Brak mistrza
Resident Evil - Brak mistrza
Neuroshima - Brak mistrza
Wampir - Brak mistrza
Dragon Story - Lavi
Underfantasy - Lavi
Cyberpunk - Lavi
Jutsu Fuuton (Wiatr)
Jutsu Fuuton (Wiatr)
Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na
wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można
atakować wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20/ 40
Obrażenia: 1/25, 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Kaze Furai
Technika polega na lataniu, będąc
unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość
latania zależy od NinJutsu. 50 km/h na 100 Nin.
Koszt Chakry: 15/tura
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]
Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie
Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to
się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust.
Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15 / 35
Obrażenia: 1/18, Odrzucenie na 1k6m
Ranga: 3 [ C ]
Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy
pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie
wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może
posłużyć jako zasadzka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 1/17
Ranga: 3 [ C ]
Kamaitachi
I znowu wachlarz. Tym razem mocnym
machnięciem shinobi wypuszcza ogromnej siły podmuch.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Kaze Kiri
Jest to technika, dzięki której
możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest
jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą
a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się
i nie uderza w nas.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki
zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą.
Może być także używane przez duże zwierzęta.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 1/17
Ranga: 3 [ C ]
Fuuton, Renkuudan
Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach,
mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc
dosyć potężny podmuch wiatru.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: 1/12
Ranga: 4 [ B ]
Senmoufuu
Jest to stworzenie bardzo dzikiej
fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej
się podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest
wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Obrażenia: 1/7
Ranga: 4 [ B ]
Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na
wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście
takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz,
wewnątrz tornada jest ulewa, burza - tam też jest. Oczywiście samo
tornado też kaleczy osobę w środku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Obrażenia: 1/5
Ranga: 4 [ B ]
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego
żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który
kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt
od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza
naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć
dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr,
który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób.
Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają
potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i
niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100/osoba
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które
niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 130
Obrażenia: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Bardzo prosta technika. Polega na
wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można
atakować wroga.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 20/ 40
Obrażenia: 1/25, 1/20
Ranga: 2 [ D ]
Kaze Furai
Technika polega na lataniu, będąc
unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Prędkość
latania zależy od NinJutsu. 50 km/h na 100 Nin.
Koszt Chakry: 15/tura
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 2 [ D ]
Fuuton, Daitoppa
Wprost niszczycielskie
Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to
się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust.
Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 15 / 35
Obrażenia: 1/18, Odrzucenie na 1k6m
Ranga: 3 [ C ]
Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy
pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie
wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może
posłużyć jako zasadzka.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 1/17
Ranga: 3 [ C ]
Kamaitachi
I znowu wachlarz. Tym razem mocnym
machnięciem shinobi wypuszcza ogromnej siły podmuch.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 45
Obrażenia: 1/15
Ranga: 3 [ C ]
Kaze Kiri
Jest to technika, dzięki której
możemy opanować żywioł wiatru. Do tej techniki potrzeba nam jest
jakaś broń, im dłuższa tym lepsza. Naładowywujemy broń chakrą
a następnie uderzamy w nadchodzące powietrze. Powietrze rozcina się
i nie uderza w nas.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: Nie Dotyczy
Ranga: 3 [ C ]
Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki
zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą.
Może być także używane przez duże zwierzęta.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 40
Obrażenia: 1/17
Ranga: 3 [ C ]
Fuuton, Renkuudan
Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach,
mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc
dosyć potężny podmuch wiatru.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Obrażenia: 1/12
Ranga: 4 [ B ]
Senmoufuu
Jest to stworzenie bardzo dzikiej
fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej
się podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest
wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 80
Obrażenia: 1/7
Ranga: 4 [ B ]
Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na
wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście
takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz,
wewnątrz tornada jest ulewa, burza - tam też jest. Oczywiście samo
tornado też kaleczy osobę w środku.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Obrażenia: 1/5
Ranga: 4 [ B ]
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego
żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który
kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt
od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza
naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć
dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr,
który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Obrażenia: 1/8
Ranga: 4 [ B ]
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób.
Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają
potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i
niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100/osoba
Obrażenia: 1/2
Ranga: 5 [ A ]
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które
niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 130
Obrażenia: 1/4
Ranga: 5 [ A ]
Lavi- Poziom 17
-
Exp : 1392
SP : 2045
Sława : 16
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|